Må gjøre det så dere ikke glemmer megKan si hei av og til ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må gjøre det så dere ikke glemmer megKan si hei av og til ja![]()
Nå fikk jeg lyst på sjokolade gittUff da
Hva slags sjokolade?
Hamar og Lillehammer er bestHva er ms? Og hvilken er den beste?
Hvorfor ikke?Mens du er borte, det syns jeg ikke du skal gjøre
God bedring til deHar vært og hentet jentene. De hadde feber i dag morges, så de er hjemme fra bhg og skolen i dag. Nå koser vi oss med julekongen på tv og klementiner. Får se om jeg orker å lime sammen pepperkakehuset etterpå så jentene kan pynte.
Så trist å høre!dere som har fulgt med ang broren min. han er på sykehjem igjen i påvente av rehab... Ahus mener det er psykisk, men riksen enn så lenge har funnet ut at det er ikke nervesystemet. han har fått alt for mye medisiner når han ble dårlighan skulle egentlig vært hjerneskadet sa de og dessverre har han varig skade i venstre side
så han kommer ikke til å gå på 4-5 år sier legene :/ stakkars lillebroren min....
Kjæreste tur uten barn vennen min.Hvorfor ikke?![]()
Så fornuftig du er daTar meg en liten skravlepause, og gjør litt husarbeid! Snakkes senere håper jeg!![]()
Fant et fint skjørt og topp på FloydFant du noe fint til julebord?
Når skal du på julebord?
Vi skal 12.des og jeg har ingenting å ha på...enda![]()
Uff, så utrolig tragisk.senabort i uke 19 før vi fikk lille Ndet var det da
jeg pleier å gjøre det når jeg er helt alene på kveldene
![]()
Nei , sjelden luksusSkal prøve på det. Ikke så ofte det skjer!![]()
Er det julebord, trodde det var kjæreste tur med mannen, jegFant et fint skjørt og topp på Floyd
Drar på julebord til Polen i kveld
Du har goood tid fram til 12.da![]()
Glimter til innimellom! Jepp!Så fornuftig du er da
Snakkes!
Så deilig, nyt den til det fullePause på jobb
Da blir det jo ikke lett å legge seg nedpåTakk prøver å få henne till å sova sørg kan legga meg selv men hon er i en periode ikke vill sova middag
Skjønte det etterhvertSkulle stå med
Takk. Er ikke særlig mye fart i noen av oss, gitt. Glad vi har netflix på sånne dager.Kos dere hjemme idag![]()
HamarHva slags julebrus?
HahaEller søsteren min![]()
JaUff, så utrolig tragisk.Klem!