Takk prøver å få henne till å sova sørg kan legga meg selv men hon er i en periode ikke vill sova middagÆsj dagod bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk prøver å få henne till å sova sørg kan legga meg selv men hon er i en periode ikke vill sova middagÆsj dagod bedring!
senabort i uke 19 før vi fikk lille NAha! Hva slags risiko da, om jeg får spørre?
Ja, håper jeg ikke går på veggen, hehe.
De Olika fra kropp till kroppvar det jeg og ble fortalt. Hadde sett frem til det. Men jaggu sa jeg smør...
Litt usikker, men mener det er trygt når de har tørket?Hvor lenge kan egentlig vannkopper smitte etter utbrudd? Vil ikle ta frøkna ut om det enda kan smitte :S
Her derimot har jeg en liten en som ligger på lekematten og koser med tottene sine med smokken i munnen.Takk prøver å få henne till å sova sørg kan legga meg selv men hon er i en periode ikke vill sova middag
Eller mellomste minEller bursdagen til frøkna min![]()
Heihei på derefysj for ett vær det er her i oslo..... glad jeg ligger godt under dynen med kosesokker
hva er deres planer i helgen? står alt bra til?
var på ul igår og alt fint. 11+3 idag<3 fortalte gården jeg jobber på at jeg er gravid og fikk gratulerer
ellers koser jeg med dopplern min idag. det er for kose meg med å høre hjerte <3 endelig slapper jeg mer av
skal ringe riksen etterpå å snakke med de. de har lunsj nå
og etter det sove
måtte ut å bytte slange på vognen i går kveld. var så dritt lei punktert dekk foran med svingbare hjul. glad jeg dro til babyshop for det var innviklet å skifte altså
snuppa har bakt lussekatter i bhg idag og fått en ny uldress fra reflex
![]()
Skulle stå medHva er ms?![]()
Du har skjønt detEn skrivefeil tror jeg
Tror det skulle stå med![]()
Fra hvor da?Skal hente to her i dag![]()
Eller søsteren minEller mellomste mineller mannen min sin
![]()
Vintervotter fra hvor da?Ullklær, vintervotter og smokkesnor![]()
JaJa det er deilig å bli dullet litt med![]()
Ohh så ønska hon og sov nå. Syns hon e liten enda før å ikkje hvile middag. Vilar bara 1 gang till dagen . Å de prøvar hon slippa undanHer derimot har jeg en liten en som ligger på lekematten og koser med tottene sine med smokken i munnen.
Hadde ikke forundret meg om han sovnet der snart
Hurra, da er det bare å glede segEndelig bestilt meg frisørtime. Skal få farga kråkereiret til uka![]()
Jeg er På jobb; )God morgen folkens! Eller god formiddag! Sovet godt? Planer for dagen?
Så deiligWohoo etter 6mnd skal jeg endelig til frisøren![]()
Vi er fremdeles på to hviler om dagen, og egentlig er det litt tidlig for hvil to enda, men er han trøtt så er han det..Ohh så ønska hon og sov nå. Syns hon e liten enda før å ikkje hvile middag. Vilar bara 1 gang till dagen . Å de prøvar hon slippa undan
Hva slags julebrus?Endte opp med å dra på butikken å få noen kupp i fra pris krigenhærlig! Marsipan og julebrus
![]()