Skravletråd desember

Ligger nok et stykke bak jeg også satser på å hente meg inn litt I kveld :)
Hadde håpet på å nå 500 før denne oppdateringen, men klarte "bare" 468, så mangler 32..
Tror ikke det blir mye skravling på meg i kveld

I dag har vært en fin dag kjørte gubben på jobb. Dro så å tokk stall arbridet. Kom hjem kl 0700 dø sliten la meg ned på sengen og sov til kl1300 denne dagen gikk unna. Men ennå ikke i form kjenner jeg :/

Jeg synes Hamar sin er god, så vi har kjøpt en del av den nå. Det er favoritten til mannen min. For meg er det mer som champagnebrus. Julebrus for meg er rød.
for meg og. Rød julebrus er best. Men min favoritt er Mack sin :)

Har et mål om 900 før dagen er omme, men mangler nå 140 innlegg for å runde 900.

Det kan gå om du går inn for det! ;)
Denne kakebakingen min har satt meg et stykke tilbake! :o
Jaja, får komme sterkere tilbake neste uke ;p

ååja. Hadde frisøren vært ledig idag hadde jeg sitti det allerede. Men hun jeg ville gå til hadde ikke ledig før da :)

Ikke bare bare å finne ledig time nå rett før jul og med julebord sesongen godt i gang ;)

samme som storesøster :D lå sånn og når henne ville vise seg så man det godt :p godt å ha noe hemmlig :) jeg angret på at jeg sa kjønnet for det er jo moro å ha for seg selv :) endelig slapper jeg av og nyter svangerskapet :) føler meg ikke så mye gravid som med lille N. spydde som f da. var like før jeg ble lagt inn :o spydde bare jeg gikk ut døren. denne gangen ikke spydd, men har sykt luftsmerter! vært redd og hatt små blødninger fordi morkaken var ved mormun, men den hadde flyttet seg :D
Godt du har sluppet unna kvalmen denne gangen! Fælt å være kvalm. Luftsmerter er kjedelig da :( har hatt mye av de i dette svangerskapet. Helt forferdelig!!
Godt morkaken har flyttet seg! Hadde samme problem sist... Var ofte bekymret :-/
før du vet ordet av det, er februar her ;) Når i feb har du termin?

Har termin i mars :D langfredag :o

Sliiiiten, og klokken er bare halv tre.. Gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb, men han har jo seff senvakt, så han er ikke hjemme før 1815

Back
Topp