Åh, det må dere få lov til å slippe vel! Nervepirrende nok som det er jo.Jatakk
håper på å slippe å få oul den datoen vi mistet lille E :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det må dere få lov til å slippe vel! Nervepirrende nok som det er jo.Jatakk
håper på å slippe å få oul den datoen vi mistet lille E :/
Har hun mast om søsken før eller?Ja, helt fantastiskgleder meg aller mest til å fortelle den kommende storesøsteren på 3,5
![]()
Enig i de premiene jeg ogsåDet er jo så masse fine premier. Den sorte storsak veska var jo til å dø for. Og flexicriben ♡♡♡ enn du?
Nøstebarn og WoollandFra hvor da?
Kjøpte til jentungen fra nøstebarnVintervotter fra hvor da?
Ja, det brukes det mye av nåull er kjekt å ha![]()
Liten husarbeidspause nå, for å få inn litt skravling!kos deg med husarbeid du![]()
Ja, og så er det jo så utrolig fint og!elsker å få det og. Vet hvor mye arbeid som ligger i det.
Flinka! Da fortjener du sofaen igjen!Jeg har faktisk fått gjort litt her hjemme!) vært oppe av sofaen og holdt på i nesten en time nå. Føles helt herlig
![]()
Så spennende, hva landet dere på? Gleder meg til du har tid til å fortelle oss om opplevelsen din! ❤ nyyyt tiden med mann og barn!Hei skravledamerHvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg
Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss!
Tusen takk for alle gratulasjoner forresten![]()
Pleier å ha taco på fredager, men eldste ville ha pizza.I dag blir det bestilling av mat her til middag. Hva står på menyen hos dere?
ble noe så spennende som grandis til middagI dag blir det bestilling av mat her til middag. Hva står på menyen hos dere?
Det blir pizza her også, bare take awayPleier å ha taco på fredager, men eldste ville ha pizza.
Lettvint det dable noe så spennende som grandis til middag
Hi hiså feil på det ved siden av navnet ditt. Var jo feb 14.og mars 16
![]()
litt skravling er jo nødvendigLiten husarbeidspause nå, for å få inn litt skravling!
Ja, og så er det jo så utrolig fint og!
ja, godt det ikke bare var meg daHehe, en liten smule med bukser
Samme her, så tok i mot alt jeg fikk
OkDa blir det et passe mellomrom mellom da
![]()
ånei, det høres ikke særlig utDu vet du er småbarnsmor og gravid når du skal prøve å ta deg en kjapp dusj før du skal ut på kvelden, mini er med på badet og plutselig ligger han foran dusjdøren og sperrer den slik du ikke kommer ut uten å slenge døren i ansiktet hans samtidig som du blir akutt kvalm og ikke klarer å holde igjen slik at du spyr i dusjen.. herlig