Skravletråd desember

Det er jo så masse fine premier. Den sorte storsak veska var jo til å dø for. Og flexicriben ♡♡♡ enn du?
Enig i de premiene jeg også:)
Men tror 3000 er alt for mye for meg:eek:
Veldig glad i lilleba pysj også ;)

I dag blir det bestilling av mat her til middag. Hva står på menyen hos dere?

Hei skravledamer:) Hvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg;) Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss! :D

Tusen takk for alle gratulasjoner forresten :)
Så spennende, hva landet dere på? Gleder meg til du har tid til å fortelle oss om opplevelsen din! ❤ nyyyt tiden med mann og barn!

Da er risboller satt til kjøling, og tenker jeg begynner på neste bakepunkt - colakaker! Snakkes senere, damer! :D

Liten husarbeidspause nå, for å få inn litt skravling! :D

Ja, og så er det jo så utrolig fint og!
litt skravling er jo nødvendig ;) ja, jeg håper jo de jeg gir til setter pris på det væ

Hehe, en liten smule med bukser :p
Samme her, så tok i mot alt jeg fikk :p
Ok ;) Da blir det et passe mellomrom mellom da ;)
ja, godt det ikke bare var meg da :p ønsker å ha ca 3 år mellom de. Så må klaffe bra om det skal gå :p tok 3 år før denne satt. Så vet jo aldri når det går

Du vet du er småbarnsmor og gravid når du skal prøve å ta deg en kjapp dusj før du skal ut på kvelden, mini er med på badet og plutselig ligger han foran dusjdøren og sperrer den slik du ikke kommer ut uten å slenge døren i ansiktet hans samtidig som du blir akutt kvalm og ikke klarer å holde igjen slik at du spyr i dusjen.. herlig
ånei, det høres ikke særlig ut :(

Fy faen å glatt det er.
Hold på å kjøre av veien to ganger bare på den lille turen jeg var ute.
Fikk ikke tak i det jeg skulle ha og må på det andre sentret, med det får vente til mannen kommer hjem slik at jeg kan få bilen med piggdekk

Back
Topp