Skravletråd desember

Aha! Hva slags risiko da, om jeg får spørre? :)
Ja, håper jeg ikke går på veggen, hehe.
senabort i uke 19 før vi fikk lille N :( det var det da :p jeg pleier å gjøre det når jeg er helt alene på kveldene :p

Takk prøver å få henne till å sova sørg kan legga meg selv men hon er i en periode ikke vill sova middag
Her derimot har jeg en liten en som ligger på lekematten og koser med tottene sine med smokken i munnen.
Hadde ikke forundret meg om han sovnet der snart

hei på dere :D fysj for ett vær det er her i oslo..... glad jeg ligger godt under dynen med kosesokker :)
hva er deres planer i helgen? står alt bra til?
var på ul igår og alt fint. 11+3 idag :D <3 fortalte gården jeg jobber på at jeg er gravid og fikk gratulerer :D ellers koser jeg med dopplern min idag. det er for kose meg med å høre hjerte <3 endelig slapper jeg mer av :) skal ringe riksen etterpå å snakke med de. de har lunsj nå :p og etter det sove :D måtte ut å bytte slange på vognen i går kveld. var så dritt lei punktert dekk foran med svingbare hjul. glad jeg dro til babyshop for det var innviklet å skifte altså :p snuppa har bakt lussekatter i bhg idag og fått en ny uldress fra reflex :)
Hei:D
Godt å høre alt er bra med lille i magen!

Ja det er deilig å bli dullet litt med:D
Ja:-). Har en frisør som er utrolig dyktig og alltid duller med meg når jeg kommer. Får skikkelig hodebunnsmassasje, sminker meg, og får meg til å senke skuldrene 10 hakk:-). Får nesten ikke lyst til å gå ut av frisørstolen:-)

Back
Topp