Skravletråd desember

Godt du har sluppet unna kvalmen denne gangen! Fælt å være kvalm. Luftsmerter er kjedelig da :( har hatt mye av de i dette svangerskapet. Helt forferdelig!!
Godt morkaken har flyttet seg! Hadde samme problem sist... Var ofte bekymret :-/

Har termin i mars :D langfredag :eek:
så feil på det ved siden av navnet ditt. Var jo feb 14. :p og mars 16:p

Hei skravledamer:) Hvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg;) Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss! :D

Tusen takk for alle gratulasjoner forresten :)

ja. Vi har litt bukser :p men under sorterings visste jeg ikke hva jeg kom til å trenge, så man tok jo bare alt man fikk :p vi ønsker oss flere. Men blir ikke å prøve før om 2 år pga medisin gubben går på.
Hehe, en liten smule med bukser :p
Samme her, så tok i mot alt jeg fikk :p
Ok ;) Da blir det et passe mellomrom mellom da ;)

Heldigvis får jeg i meg mat om jeg spise jevnt og trutt gjennom dagen :) så det er håp for ribba :D
var slik jeg klarte å holde kvalmen i sjakk. Måtte nesten småspise hele tiden :p

Hei skravledamer:) Hvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg;) Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss! :D

Hvordan er formen? Hvilket sykehus fødte du på?

Jeg kommer fra rema 1000, rettere sagt en meget utplukket rema 1000.. :p sto bak ei dame for å kjøpe pølse; hun tok alle 23 pakkene hun !! :eek:
oj.. blir en skikkelig pølsefest :p

heii. Innleggene går bra her. Enn hvordan går det med dere? Håper dere koser dere masse med lillegullet :D

Du vet du er småbarnsmor og gravid når du skal prøve å ta deg en kjapp dusj før du skal ut på kvelden, mini er med på badet og plutselig ligger han foran dusjdøren og sperrer den slik du ikke kommer ut uten å slenge døren i ansiktet hans samtidig som du blir akutt kvalm og ikke klarer å holde igjen slik at du spyr i dusjen.. herlig

heii. Innleggene går bra her. Enn hvordan går det med dere? Håper dere koser dere masse med lillegullet :D
Så bra:) Her går det bra. Hadde mye magesmerter og litt oppkast i går, mistenker omgangssyke siden både mann og barn hjemme hadde hatt det tidligere i uken. Så har ikke fått lov å gå ut av rommet. Litt kjedelig, men nesten litt godt og, siden dem har tilbudt seg å hente alt av mat osv til meg;)

Formen er mye bedre fra i går:) Reiser hjem etter at frøkna har vært hos legen i mårra, så blir vel på formiddagen en gang :) Er på Kalnes utafor Sarpsborg :)
Aha. Jeg sokner egentlig til Kalnes, men valgte ahus i stedet.

Høres ikke noe særlig ut å få omgangssyke rett etter fødsel :s God bedring!

Du vet du er småbarnsmor og gravid når du skal prøve å ta deg en kjapp dusj før du skal ut på kvelden, mini er med på badet og plutselig ligger han foran dusjdøren og sperrer den slik du ikke kommer ut uten å slenge døren i ansiktet hans samtidig som du blir akutt kvalm og ikke klarer å holde igjen slik at du spyr i dusjen.. herlig
Huff. Det høres helt forferdelig ut!!

Det er veldig gøy og avslappende når man først får det til. Nå har jeg fått dilla på sying. Så strikker for harde livet for å bli ferdig med de 4 geserne jeg har holdt på med i det siste
Har planer om å komme i gang ned noe, men det blir liksom aldri noe:p

Back
Topp