Skravletråd desember

Akkurat nå er de på ferie på gran Canaria. De bor også på Vestlandet, mens jeg bor på Østlandet, men de kommer en tur rundt 17. des. Spørs om hun rekker så mye da, de skal bare være hos oss et par dager for å levere julegaver og forhåpentligvis hilse på bebis.
Ja, da må du vente litt til.
Satser på at hun både får hilse på baby og bakt litt da;)

Du er vel foran meg, så du ligger nok ganske bra an:)
Er ikke noe redd for å miste plasseringen min,målet er 100 innlegg om dagen,men det er greit med det som er unnagjort før romjula :)

Han har slitt en stund. Hadde prolaps, men har vært bedre lenge. Nå er det ikke samme sted han har vondt så, ikke vet jeg. Skulle tro han var 100 år gammel :p

Ja, bekkenet som er hovedproblemet. Men generelt så er jeg jo diger, og får nedpress og kynnere av å gå mer enn to meter. For to uker siden var det en dame bak meg i kassakøen som insisterte å legge varene på båndet for meg, da hun synes det så så tungt ut for meg å bøye meg med magen. Kjente jeg ble litt varm om hjertet av at fremmede bryr seg sånn.
uff. Gubben har en begynnelse til prolaps. Fryktelige saker når ryggen svikter :/ kjenner til det med bekkenet ja. Jeg gik med krykker det siste trimesteret.. snilt av dama da! Jeg møtte desverre ingen forståelse eller hjelp fra andre :/

3 jeg også,handla mammaklær til sommeren på tilbud, så dette må bare gå veien :)
Greit å handle på tilbud da:)
Hvor langt på vei er du nå?

Ja massa. E ju så greit nå får du allt via netet. I førgår så fick en pakken fra Nelly der eg hade bestillt 2 kjoler :D
elsker netthandel da jeg virkelig ikke orker senter i timesvis. Handla mange julegaver på nett. Og laget mange selv. Åh, julekjole?:D

Er ikke noe redd for å miste plasseringen min,målet er 100 innlegg om dagen,men det er greit med det som er unnagjort før romjula :)
Jeg vil ha så mange innlegg som mulig før 18.desember. Vet ikke om jeg rekker noe spesielt etter det..

De pøste på med bedøvelse i epidural nålen, og kløp meg i magen, kjenner de det, kjenner du det.
Ja det gjør jeg sier jeg, legen ble frustrert og sier noe slik som at man ikke blir helt følesesløs.
Og jeg kjenner mindre nå.
Vi setter igang...

Jeg har heldigvis veldig høy smerteterskel, og har egentlig ikke tenkt så mye over det i ettertid.
Fikk egentlig først vite om de problemene når vi snakket om KS med lille U.
Jeg trodde det var slik det skulle være, og var villig til å gjøre det der en gang til

Fy flate! Ja da har du høy smerteterskel! :o :o

Spinalbedøvelse går vel litt dypere også gjør den ikke? Og virker litt lengre?

Back
Topp