Sjelden svipptur innom jeg ogsåDer har jeg aldri vært!
Men nærmer meg topp 10!![]()
Pustes i nakken av flere
Topp 10 er et bra mål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjelden svipptur innom jeg ogsåDer har jeg aldri vært!
3 jeg også,handla mammaklær til sommeren på tilbud, så dette må bare gå veienVenter på tre pakker i posten jeg også![]()
Ja, da må du vente litt til.Akkurat nå er de på ferie på gran Canaria. De bor også på Vestlandet, mens jeg bor på Østlandet, men de kommer en tur rundt 17. des. Spørs om hun rekker så mye da, de skal bare være hos oss et par dager for å levere julegaver og forhåpentligvis hilse på bebis.
Er ikke noe redd for å miste plasseringen min,målet er 100 innlegg om dagen,men det er greit med det som er unnagjort før romjulaDu er vel foran meg, så du ligger nok ganske bra an![]()
uff. Gubben har en begynnelse til prolaps. Fryktelige saker når ryggen svikter :/ kjenner til det med bekkenet ja. Jeg gik med krykker det siste trimesteret.. snilt av dama da! Jeg møtte desverre ingen forståelse eller hjelp fra andre :/Han har slitt en stund. Hadde prolaps, men har vært bedre lenge. Nå er det ikke samme sted han har vondt så, ikke vet jeg. Skulle tro han var 100 år gammel
Ja, bekkenet som er hovedproblemet. Men generelt så er jeg jo diger, og får nedpress og kynnere av å gå mer enn to meter. For to uker siden var det en dame bak meg i kassakøen som insisterte å legge varene på båndet for meg, da hun synes det så så tungt ut for meg å bøye meg med magen. Kjente jeg ble litt varm om hjertet av at fremmede bryr seg sånn.
Greit å handle på tilbud da3 jeg også,handla mammaklær til sommeren på tilbud, så dette må bare gå veien![]()
Jeg kom meg opp på topp 10Der har jeg aldri vært!
elsker netthandel da jeg virkelig ikke orker senter i timesvis. Handla mange julegaver på nett. Og laget mange selv. Åh, julekjole?Ja massa. E ju så greit nå får du allt via netet. I førgår så fick en pakken fra Nelly der eg hade bestillt 2 kjoler![]()
må sette meg ned å finne på noen daMå huske å opprette nye tråder også jenter
Jeg er ikke bekymret for æ måtte skravle med meg selv neiDet klarer du nok
Skravla går jo i ett her inne så det er mulig i hvertfall![]()
Jeg vil ha så mange innlegg som mulig før 18.desember. Vet ikke om jeg rekker noe spesielt etter det..Er ikke noe redd for å miste plasseringen min,målet er 100 innlegg om dagen,men det er greit med det som er unnagjort før romjula![]()
JeppEr alltid noen som ramler innom i ny og ne for det om
Og gjerne litt etter ungenes leggetid
Det har jeg ikke klart å finne ut avmå sette meg ned å finne på noen dahar vi samme utfordring idag?
Pakker i posten er stas! Jeg venter på julekort, blivakker og to kinapakkerJeg venter 2 fra Zalando og 1-5 fra ebay
Nei,det går fort nåSynes tida har gått så utrolig fort. Ikke lenge igjen uansett nå![]()
Er ikke helt sikker, skal sjekke når lille U er litt mindre koseguttmå sette meg ned å finne på noen dahar vi samme utfordring idag?
Spennende,ingefær er jo godt daJa, de gjør det
Brukte fersk også, så da blir det jo litt mer smak enn om man bruker ferdig malt.
Det synes jeg ogsåSpennende,ingefær er jo godt da![]()
9+3, så er I usikker sonen enda. .Greit å handle på tilbud da
Hvor langt på vei er du nå?
De pøste på med bedøvelse i epidural nålen, og kløp meg i magen, kjenner de det, kjenner du det.
Ja det gjør jeg sier jeg, legen ble frustrert og sier noe slik som at man ikke blir helt følesesløs.
Og jeg kjenner mindre nå.
Vi setter igang...
Jeg har heldigvis veldig høy smerteterskel, og har egentlig ikke tenkt så mye over det i ettertid.
Fikk egentlig først vite om de problemene når vi snakket om KS med lille U.
Jeg trodde det var slik det skulle være, og var villig til å gjøre det der en gang til