Skravletråd desember

Jeg husker ikke hvor mange jeg hadde i morges :p men hadde håpet på minst 100 innlegg I dag også. For å holde koken

Det klarer du nok ;)
Skravla går jo i ett her inne så det er mulig i hvertfall :)

Jeg har en skade i nedre del av ryggraden som er årsaken til at barna satte seg fast.
Hadde også epidural og de pøste på med mer.
Problemet er bare at med slike skader i ryggraden er det ikke bestandig bedøvelsen kommer frem.
Så fort hun var ute ble jeg lagt i narkose siden kroppen var ved å gå i sjokk.
Med lille U fikk jeg spinalbedøvelse (som virket), men de gjorde klar til å legge meg i narkose veldig raskt dersom de fikk problemer med den.

Aah, ja da forstår jeg!
Rart at de ikke la deg i narkose før de utførte ks da :o
Godt de tok forhåndsregler med U da :)

Pleier ofte være litt roligere her inne når det er helg, så får satse på det denne helga også:)
Ikke si det, jeg er mest sannsynlig alene hjemme både fredagskveld og lørdagskveld, da må jeg ha noen å skravle med :D

Ikke si det, jeg er mest sannsynlig alene hjemme både fredagskveld og lørdagskveld, da må jeg ha noen å skravle med :D

Er alltid noen som ramler innom i ny og ne for det om ;)
Og gjerne litt etter ungenes leggetid

Huff da, det hørtes ikke bra ut :p
Da tar du kanskje toppen da? ;)

Er oppe på tredjeplass igjen nå ;)

Aah, ja da forstår jeg!
Rart at de ikke la deg i narkose før de utførte ks da :eek:
Godt de tok forhåndsregler med U da :)
De pøste på med bedøvelse i epidural nålen, og kløp meg i magen, kjenner de det, kjenner du det.
Ja det gjør jeg sier jeg, legen ble frustrert og sier noe slik som at man ikke blir helt følesesløs.
Og jeg kjenner mindre nå.
Vi setter igang...

Jeg har heldigvis veldig høy smerteterskel, og har egentlig ikke tenkt så mye over det i ettertid.
Fikk egentlig først vite om de problemene når vi snakket om KS med lille U.
Jeg trodde det var slik det skulle være, og var villig til å gjøre det der en gang til

Gjør hun det da? :)
Akkurat nå er de på ferie på gran Canaria. De bor også på Vestlandet, mens jeg bor på Østlandet, men de kommer en tur rundt 17. des. Spørs om hun rekker så mye da, de skal bare være hos oss et par dager for å levere julegaver og forhåpentligvis hilse på bebis.

Back
Topp