Skravletråd desember

Småhandling blir fort skummelt, da man ofte tar med mer enn man trenger. Skulle vært en tur i Sverige for å handlet Pepsi max, men det ble ikke i år. Så handles det et par småflasker hver uke. Ikke akkurat billig :p
Kunne ønske jeg bodde nærmere svenskegrensa :P

Vi dro en tur før jul i fjor og man får jo handlet mye bra:)
Synes de har bedre utvalg på enkelte ting.
Jeg bor altfor langt unna :( Må nok ta en tur til sommeren hvertfall :P

Jeg gjør jo egentlig det:p
Hadde vært godt å kommet seg hjem til julaften ;)
Ser den, er sikkert inne like gøy å føde på julaften. . :/ men må man så må man :)

Vi får satse på det :)
Gøy å henge med litt der oppe neste uke ohså :p

Ja det er sant ;)
Når man har startet med en god start er det gøy å holde seg der. Merker jeg blir mer gira på å holde plassen/klatre oppover når jeg får en god start, er ikke så motiverende om jeg ligger laangt bak :p

Å hjelpes så skummelt! :eek:
Livmora mi holdt på å ryke så det ble akutt ks på meg
Frøkna satte seg også fast og da ble det akutt KS nesten uten bedøvelse.
Lille U kom med noe jeg kaller uplanlagt planlagt KS siden vannet gikk en uke før dato for KS

Skulle ikke forundre meg om du føder før meg :p

Lurer på hvordan det går med Undomiel (?). Sikkert skrevet nicket feil. Må inn på novemberklubben og se om hun har skrevet noe der.
Har tenkt mye på henne jeg også, hun hadde vi jevne tak I går, eventuell kontroll i morges. Men har ikke hørt no. Spennende :)

Da er jeg tilbake igjen.
Fikk en lur på 2,5 timer :)

Nå er det litt mat og så muligens ut å handle det jeg mangler til middagen og hente pakke.
Tror jeg venter med ukeshandelen til etter lille U har lagt seg for kvelden
Så herlig. :) tok meg en dupp på sofaen jeg også, ble så kvalm så da hender det at det hjelper å sove.

Ser den, er sikkert inne like gøy å føde på julaften. . :/ men må man så må man :)
Selvfølgelig. Hun kommer når hun kommer. Ikke mye man får gjort med det:p ;)

Back
Topp