Pleier ofte være litt roligere her inne når det er helg, så får satse på det denne helga ogsåJada er fornøyd med plasseringen
Håpet bare jeg ikke fallet for langt ned i helga..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier ofte være litt roligere her inne når det er helg, så får satse på det denne helga ogsåJada er fornøyd med plasseringen
Håpet bare jeg ikke fallet for langt ned i helga..
Blir ikke mye skravling på meg i den tida heller. Må vente til jentungen har lagt segIih, ja det er jeg også!
Håper på å nærme meg dagens mål, skal på jobb 16:00 - 19:00 så da blir det ikke noe skravling på meg
Blir ikke mye skravling på meg i den tida heller. Må vente til jentungen har lagt seg
Er ofte litt roligere på den tida også.
Og jeg synes jeg stekte lenge på 4 egg:-/. Hvor stor porsjon fikk du da?Samme som meg da
Her blir det også en boks til mamma og pappa
Jeg lagde av 8 egg en gang. Da stekte jeg lenge altså![]()
Satser på at du slipper overtid i dag daJa da er jo de fleste opptatt med middag, barn og legging.
Håper bare ikke jeg står overtid i dag også, i går var jeg ikke ferdig før 20:30![]()
Oh yeah...Høres ut som en laaaang dag![]()
Alt for storOg jeg synes jeg stekte lenge på 4 egg:-/. Hvor stor porsjon fikk du da?
Gjør hun det da?Kunne ønske mamma kunne komme og laget noen julekaker til meg.
Hehe, jeg trengte ikke å tvinge min, han tok den selvEg tvang mannen Og å prøva lystgass
Hahha han lurte ju på om pappan og kunde få noet sånt
Ja det er sant, håper på rolig helg!Pleier ofte være litt roligere her inne når det er helg, så får satse på det denne helga også![]()
Så slipper det å bli sånn stress neste ukeJa det er sant, håper på rolig helg!![]()
Satser på at du slipper overtid i dag da![]()
Heldig . Idag vill ikke hun min sovaOooh, la lille snuppa klokka 10:00 og hun har sovet til nå!![]()
![]()
Hadde vært fint å slippe detSå slipper det å bli sånn stress neste uke![]()
HahahaHehe, jeg trengte ikke å tvinge min, han tok den selv![]()
Heldig . Idag vill ikke hun min sova
Han satte seg fast, kom til verden på operasjonsstuen med siste forsøk med vakuum før det skulle ha blitt akutt KS.Åååh, såpass!!
Min tok 33 timer, syns det var lenge nok!![]()
Vi får satse på detHadde vært fint å slippe det
Tror jeg drøyer detAlt for stor![]()
Stekte en hel kveld og vi hadde nesten til neste jul. Anbefales ikke, om du ikke skal gi i gave til en del da![]()