God dagGod morgenakkurat fått karret meg ut av senga ! Får snart besøk. Det blir hyggelig
hva gjør dere i dag ?
Her er det jobb... Kos deg med besøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod morgenakkurat fått karret meg ut av senga ! Får snart besøk. Det blir hyggelig
hva gjør dere i dag ?
Hva baker du idag?Må prøve på litt skravling i dag også
Først skal jeg bake litt og lade telefonen![]()
Hahaah de e så kjekt ner de har lust og er med på bakingHar 3 åringen hjemme med meg og minste frøkna i dag -han er meget fornøyd med å bli med på kakebakingen her![]()
Da er jeg tilbake igjen.
Fikk en lur på 2,5 timer
Nå er det litt mat og så muligens ut å handle det jeg mangler til middagen og hente pakke.
Tror jeg venter med ukeshandelen til etter lille U har lagt seg for kvelden
I dag ble det kokosmakroner og ingefærkjeksHva baker du idag?![]()
God dagGoood morgen!
Eller god dag.. Har vært oppe en stund nå![]()
Det hørtes herlig utDa er jeg tilbake igjen.
Fikk en lur på 2,5 timer
Nå er det litt mat og så muligens ut å handle det jeg mangler til middagen og hente pakke.
Tror jeg venter med ukeshandelen til etter lille U har lagt seg for kvelden
Hahaah de e så kjekt ner de har lust og er med på bakingmin kommer sikker bli kokk han
![]()
Jeg tror hun dro inn på føden i går kveld/natt pga rier. Kanskje babyen er født?Huff, får håpe det ikke blir lenge til for din del :/
Ja, veldig spennende. Hun skulle jo inn på overtidskontroll i dag![]()
Ohh ja. Helt otrolig før i Dagarna vad de klara selvOi, wow!! Kjempe imponerende!![]()
Må si du har satt opp litt av et tempo
Over 700 allerede![]()
Er jo koselig med førjulshandel på IKEA!Skal prøve på det! Ikke akkurat favorittsysselen min, men får kjøpe litt julepynt og kose meg.![]()
Hei snuppa
Vært på jobb jeg...
Hvordan har din dag vært?![]()
Er ikke bestandig jeg gjør det heller, men når jeg bare har fått 3 timer med søvn på natten så må jegSå herlig å få sovet litt da!
Lur du er som hviler litt når småen hviler. Burde jeg også gjort, men prioriterer liksom aldri det
Ohh ja. Helt otrolig før i Dagarna vad de klara selvde var ju aldrig på ul eller noet sånt heller.
IKEA, kanskje jeg skal ta meg en liten tur dit til ukenEr jo koselig med førjulshandel på IKEA!![]()
Jeg logget av litt tidlig i går, så fikk ikke med meg. Må snike innom november en tur tror jegJeg tror hun dro inn på føden i går kveld/natt pga rier. Kanskje babyen er født?![]()
Er ikke bestandig jeg gjør det heller, men når jeg bare har fått 3 timer med søvn på natten så må jeg
Ja får hoppas han blir det. Han e ju så matkresen selv . Visst han blir kokk så kanske han finner ut av att de er Massa gott å spisaJa de digger å bli med, aller helst vil han bli med for å slikke bollen etterpå
Men er koselig med en liten bakeassistent på kjøkkenet sammen med meg![]()
Ja, det har virkelig gått unnaEr imponert over det antallet innlegg hun har!![]()