Skravletråd desember

Da er jeg tilbake igjen.
Fikk en lur på 2,5 timer :)

Nå er det litt mat og så muligens ut å handle det jeg mangler til middagen og hente pakke.
Tror jeg venter med ukeshandelen til etter lille U har lagt seg for kvelden

Så herlig å få sovet litt da! ;)
Lur du er som hviler litt når småen hviler. Burde jeg også gjort, men prioriterer liksom aldri det

Da er jeg tilbake igjen.
Fikk en lur på 2,5 timer :)

Nå er det litt mat og så muligens ut å handle det jeg mangler til middagen og hente pakke.
Tror jeg venter med ukeshandelen til etter lille U har lagt seg for kvelden
Det hørtes herlig ut :)

Hahaah de e så kjekt ner de har lust og er med på baking :-) min kommer sikker bli kokk han :D

Ja de digger å bli med, aller helst vil han bli med for å slikke bollen etterpå :p
Men er koselig med en liten bakeassistent på kjøkkenet sammen med meg :)

Så herlig å få sovet litt da! ;)
Lur du er som hviler litt når småen hviler. Burde jeg også gjort, men prioriterer liksom aldri det
Er ikke bestandig jeg gjør det heller, men når jeg bare har fått 3 timer med søvn på natten så må jeg

Ohh ja. Helt otrolig før i Dagarna vad de klara selv :-) de var ju aldrig på ul eller noet sånt heller.

Nei det var de heller ikke, nå har mange gjerne flere ul til og med.
Er glad jeg har fått barn i dagens tider jeg :p

Jeg tror hun dro inn på føden i går kveld/natt pga rier. Kanskje babyen er født? :)
Jeg logget av litt tidlig i går, så fikk ikke med meg. Må snike innom november en tur tror jeg:p

Ja de digger å bli med, aller helst vil han bli med for å slikke bollen etterpå :p
Men er koselig med en liten bakeassistent på kjøkkenet sammen med meg :)
Ja får hoppas han blir det. Han e ju så matkresen selv . Visst han blir kokk så kanske han finner ut av att de er Massa gott å spisa

Back
Topp