Jeg venter 2 fra Zalando og 1-5 fra ebayVenter på tre pakker i posten jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg venter 2 fra Zalando og 1-5 fra ebayVenter på tre pakker i posten jeg også![]()
Jeg husker ikke hvor mange jeg hadde i morgesmen hadde håpet på minst 100 innlegg I dag også. For å holde koken
Jeg har en skade i nedre del av ryggraden som er årsaken til at barna satte seg fast.
Hadde også epidural og de pøste på med mer.
Problemet er bare at med slike skader i ryggraden er det ikke bestandig bedøvelsen kommer frem.
Så fort hun var ute ble jeg lagt i narkose siden kroppen var ved å gå i sjokk.
Med lille U fikk jeg spinalbedøvelse (som virket), men de gjorde klar til å legge meg i narkose veldig raskt dersom de fikk problemer med den.
Alltid gøy med pakker i postenJeg venter 2 fra Zalando og 1-5 fra ebay
Ikke si det, jeg er mest sannsynlig alene hjemme både fredagskveld og lørdagskveld, da må jeg ha noen å skravle medPleier ofte være litt roligere her inne når det er helg, så får satse på det denne helga også![]()
Ikke si det, jeg er mest sannsynlig alene hjemme både fredagskveld og lørdagskveld, da må jeg ha noen å skravle med![]()
Huff da, det hørtes ikke bra utIkke si det, jeg er mest sannsynlig alene hjemme både fredagskveld og lørdagskveld, da må jeg ha noen å skravle med![]()
Jeg også. Eller det er "kun" 3 timer over grensa da.Kunne ønske jeg bodde nærmere svenskegrensa![]()
I alle fall når jeg er inne på topp 3Får litt blod på tann da![]()
Neida, uheldigvis ikkeSelvfølgelig. Hun kommer når hun kommer. Ikke mye man får gjort med det![]()
![]()
Synes tida har gått så utrolig fort. Ikke lenge igjen uansett nåNeida, uheldigvis ikke![]()
Smaker de ingefær ?Det hadde ikke jeg heller, men fikk tips fra en kollega i fjor![]()
De pøste på med bedøvelse i epidural nålen, og kløp meg i magen, kjenner de det, kjenner du det.Aah, ja da forstår jeg!
Rart at de ikke la deg i narkose før de utførte ks da
Godt de tok forhåndsregler med U da![]()
Det kan være. .. jeg aner ikkeEr ikke det ganske likt pepperkaker![]()
Der har jeg aldri vært!I alle fall når jeg er inne på topp 3![]()
![]()
Ja, de gjør detSmaker de ingefær ?
Akkurat nå er de på ferie på gran Canaria. De bor også på Vestlandet, mens jeg bor på Østlandet, men de kommer en tur rundt 17. des. Spørs om hun rekker så mye da, de skal bare være hos oss et par dager for å levere julegaver og forhåpentligvis hilse på bebis.Gjør hun det da?![]()