Skravletråd desember

Nå er det natta!
Er så lei av å være trøtt på jobb! :p
God natt alle sammen ♡

Haha, ikke jeg heller. Eller mulig jeg slår til meg colakaker. Og pepperkaker da,det er tradisjon med småsøskena mine og tuppa ♡
er colakaker godt?:)høres ut som en fin tradisjon :)

Stemmer det ja!:) Er du der og? (Greier ikke holde styr på alle:P )
Skikkelige maserier nå altså.. eller kraftige kynnere eller hva man nå enn velger å kalle dem. så nå har jeg begynt å ta tiden på dem :)

Nei, jeg hører til Desember.

Spennende! Eller i hvert fall for oss utenforstående. Når man ligger der med maserier selv så er det ikke alltid like gøy. Har hatt noen sånne netter selv, og fremdeles like gravid. Tror ungen har grodd fast :p

uff. Slet selv med magen og smerter etter fødsel i juli. Måtte inn på en operasjon. Ikke stor da. Vet du hva det kan være?
Huff.. Hva var det med deg? Rester?
Legen mistenkte infeksjon, har fått behandling uten store resultater. Så nå lurer han på rester eller noe uvitent...

Står på venteliste faktisk :) men de er så opptatte her, har begynt med øvelse jeg lærte sist :)
Kynnere fikk jeg I uke 12 sist :o håper de holder seg unna Denne gangen :)

Såpass travelt? :o
Bra du gjør øvelser da! ;)

Begynte i uke 12 hos meg også, hjalp ikke akkurat å stå så mye på jobb :/
Håper du slipper unna denne gangen ;)

Hihi, den så vi på kino :p
På 30årsdagen min..hoho!
Vet ikke ennå..spørs om det blir. Nå er gubben ute med hunden :p
hoho. Tippe dere sprengte skalaen for gjennomsnittsalderen på rundt 12 ?:p

Er 6 dager over termin :)
Huffda, ikke no gøy.. Håper de finner ut av det på sykehuset da, og at du får hjelp fort og slipper å gå med det..!
Har forresten heller ikke vært så mye her i det siste, men har satt opp giret litt nå i desember.
Spennende tider nå da :) Ikke lenge igjen :) Lykke til når det skjer :)
Mhm, håper vi også.
Skal prøve på det her også :) Litt mer rutiner nå enn før, så litt lettere ;)

Jeg også. Jeg ligger på etterskudd. Måtte lage meg mat :p de lager mat enda . Gaute sa akkurat stopp nå
jeg gikk glipp av episoden :( vært inne endel ganger hos frøkna. Det klør sånn av vannkoppene at hun sover så urolig

Back
Topp