Innsett i November

Ohhhhh nå tror eg at eg vil svime av!!!!! Der er en svak strek!!!! Meeen den eeer der og godt synlig og!!!!:):) ohh!!! Er 6dpo idag! Tenkte eg skulle bare teste fordi eg har sett andre teste rundt 6dpo!! Nå er det bare og håpe dem blir sterkere for hver dag! Men ooh for en glede! Har lengtet etter den streken i 3 og et halt år!!

Last edited:
Bare husk at Ovitrelle kan gi falsk positiv i inntil ti dager da. Ikke for å drepe gleden, håper jo at testen blir sterkere for hver dag

Bare husk at Ovitrelle kan gi falsk positiv i inntil ti dager da. Ikke for å drepe gleden, håper jo at testen blir sterkere for hver dag

Ok:) takk for info:) greit og vite:) Tok en billigtest på 4dpo den var blendahvit.. Så vil tro den er ute av kroppen? Men eg vet ikke aldri gått igjennom ivf og slikt før så... Men bare gla for og se streken:p men er klar over at det er alt for tilig og teste ennå;) men håper den blir sterkere for hver dag:)

Ok:) takk for info:) greit og vite:) Tok en billigtest på 4dpo den var blendahvit.. Så vil tro den er ute av kroppen? Men eg vet ikke aldri gått igjennom ivf og slikt før så... Men bare gla for og se streken:p men er klar over at det er alt for tilig og teste ennå;) men håper den blir sterkere for hver dag:)

Skal krysse fingrene for deg og streken! Prøv gjerne å bare teste annenhver dag, hvertfall ikke hver dag, for da er det enklere å sammenligne streken.

Skal krysse fingrene for deg og streken! Prøv gjerne å bare teste annenhver dag, hvertfall ikke hver dag, for da er det enklere å sammenligne streken.

Ok skal prøve på det;) har en haug med tester liggende så om denne testefrøkena klarer og bare teste annen hver dag gjenstår og se:)

Bruker den nye regnemåten som står i statustråden. Jeg tok ut dagen før deg, satt inn et to dager gammel egg. Er da 7dp2dt, altså 9 dpo om man regner fra uttak/befruktning.

Om jeg hadde satt inn blastocyst ville det stått 7dp5dt for eksempel. Første tallet er dager etter innsett (hvor innsett er dag 0), andre tallet er hvor gammelt egg det er.

Så jeg er da 3dp3dt? Innsett var mandag ettermiddag, regner dermed bare tirsdag, onsdag og i dag. Og embryoen var 3 dager.

Jeg testet både tirsdag og onsdag ettermiddag og det var ingen strek, var litt overrasket og hadde forventet å se Ovitrelle-rester.

Jeg kjenner ingenting, litt mensemurringer men det kan vel være Lutinus... Er det kanskje litt vel tidlig da?

Bruker den nye regnemåten som står i statustråden. Jeg tok ut dagen før deg, satt inn et to dager gammel egg. Er da 7dp2dt, altså 9 dpo om man regner fra uttak/befruktning.

Ok så da er eg 8dpo eg da om eg forstod deg rett:) er ikkje så inne på alle desse forkortelsene ennå:p 9år siden eg var på bv sist:p har lastet ned den gravid appen (bilde av rosa mage) men blir så usikker på om hva eg skal legge inn. La inn første mensdag,men da står der bare 2+4.. Men når eg søker inn på bv og legger inn unfangelsedato så får eg 3+1:p hvilken app bruker dere(vist dere har) tok og lastet ned bv sin app isteden. den virket enklere og mer rett :p

Last edited:
Ok så da er eg 8dpo eg da om eg forstod deg rett:) er ikkje så inne på alle desse forkortelsene ennå:p 9år siden eg var på bv sist:p har lastet ned den gravid appen (bilde av rosa mage) men blir så usikker på om hva eg skal legge inn. La inn første mensdag,men da står der bare 2+4.. Men når eg søker inn på bv og legger inn unfangelsedato så får eg 3+1:p hvilken app bruker dere(vist dere har) tok og lastet ned bv sin app isteden. den virket enklere og mer rett :p
Jeg bruker fertility Friend men den er bare på mens og eggløsning og ikke IVF, ikke graviditet. Gratulerer med positiv test da!!! Spennende! Jeg har ingen tips der siden jeg selv aldri har sett mer en en strek ;)

Kjapt spørsmål. Satt Ovitrelle klokka 12 på tirsdag formiddag. Og den bruker vel 36-48 timer på å fungere, så da er eggløsningen mest sannsynlig idag? Stemmer det? :) har prøvd meg på selvinseminering i tre dager nå, skal ta en runde imorgen også. Så da skal jeg være innenfor :D

Back
Topp