Gratulerer! Dette blir bra!Da er jeg ruger på et perfekt blastoegg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Dette blir bra!Da er jeg ruger på et perfekt blastoegg![]()
Bra, gratulerer som ruger!! Når er testedag? Offisielt og/eller selvbestemtDa er jeg ruger på et perfekt blastoegg![]()
Offisielt er 8.des og selvbestemt vet ikke jegBra, gratulerer som ruger!! Når er testedag? Offisielt og/eller selvbestemt![]()
Bare husk at Ovitrelle kan gi falsk positiv i inntil ti dager da. Ikke for å drepe gleden, håper jo at testen blir sterkere for hver dag
Positiv test i dag
Har offisiell testdag i morgen. Herregud, nå er det masse tanker i hodet.
Positiv test i dag
Oktakk for info
greit og vite
Tok en billigtest på 4dpo den var blendahvit.. Så vil tro den er ute av kroppen? Men eg vet ikke aldri gått igjennom ivf og slikt før så... Men bare gla for og se streken
men er klar over at det er alt for tilig og teste ennå
men håper den blir sterkere for hver dag
![]()
Skal krysse fingrene for deg og streken! Prøv gjerne å bare teste annenhver dag, hvertfall ikke hver dag, for da er det enklere å sammenligne streken.
Gratulerer så mye!Positiv test i dag
Bruker den nye regnemåten som står i statustråden. Jeg tok ut dagen før deg, satt inn et to dager gammel egg. Er da 7dp2dt, altså 9 dpo om man regner fra uttak/befruktning.
Jeg bruker fertility Friend men den er bare på mens og eggløsning og ikke IVF, ikke graviditet. Gratulerer med positiv test da!!! Spennende! Jeg har ingen tips der siden jeg selv aldri har sett mer en en strekOk så da er eg 8dpo eg da om eg forstod deg retter ikkje så inne på alle desse forkortelsene ennå
9år siden eg var på bv sist
har lastet ned den gravid appen (bilde av rosa mage) men blir så usikker på om hva eg skal legge inn. La inn første mensdag,men da står der bare 2+4.. Men når eg søker inn på bv og legger inn unfangelsedato så får eg 3+1
hvilken app bruker dere(vist dere har) tok og lastet ned bv sin app isteden. den virket enklere og mer rett
![]()
gratulerer!!! KjempespennendePositiv test i dag