Sprøyter og prøveglass er allerede kjøpt innfikk samme tipset vi og, men de forrige gangene vi har prøvd har det ikke funket. Men nå er alt lagt fint til rette med hormoner i kroppen og eggløsning imorgen
![]()
Så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sprøyter og prøveglass er allerede kjøpt innfikk samme tipset vi og, men de forrige gangene vi har prøvd har det ikke funket. Men nå er alt lagt fint til rette med hormoner i kroppen og eggløsning imorgen
![]()
Se en "voksenfilm" sammen, så kanskje det ikke er til å unngå at det blir litt actionMå melde meg ut fra gruppa. Blir ikke uttak i det hele tatt den gangen her. Var kun ett egg som var greit nok, så da bestemte legen at det var best å ikke bruke dette forsøket. Så fikk vi heller prøve selv. Fikk med meg eggløsningssprøyte som jeg skal sette imorgen. Føler at alt håpet for denne gangen forsvant, da kjæresten sliter veldig med å komme når det blir så mye press på han. Blir nytt forsøk i januar en gang, da neste syklus gjør at jeg havner midt oppi juleuka.![]()
BEKLAGER DETALJER! Er nå 2+3 og i går kveld begynte eg og få veldig vannaktig og tynt flytende utflod.. Kjenner nesten ut som eg tisser på meg rett og slett.så løper på badet hele tiden og tror at nå begynner eg og blø.og neste gang...nååå må det være blod.men nei..dette er jo bare såå merkelig.. det er ikke slik tjukk greier som kommer ut igjen av lutinus.. Må skifte truseinnlegg hele tiden! og flere ganger kommer det mye så eg må skifte truse. Noen andre som har opplevd dette? kan det være av lutinus? prøvd og googlet det og alt eg finner står bare at det er et graviditets tegn, men føler det er litt for tidlig til og kunne få symptomer på det nå...
Det er nok lutinus, helt normalt at det blir tyntflytende, plagdes med det samme.
Lutinus! Jeg hadde det jeg og men begynte først noen dager etter jeg hadde begynt å ta...BEKLAGER DETALJER! Er nå 2+3 og i går kveld begynte eg og få veldig vannaktig og tynt flytende utflod.. Kjenner nesten ut som eg tisser på meg rett og slett.så løper på badet hele tiden og tror at nå begynner eg og blø.og neste gang...nååå må det være blod.men nei..dette er jo bare såå merkelig.. det er ikke slik tjukk greier som kommer ut igjen av lutinus.. Må skifte truseinnlegg hele tiden! og flere ganger kommer det mye så eg må skifte truse. Noen andre som har opplevd dette? kan det være av lutinus? prøvd og googlet det og alt eg finner står bare at det er et graviditets tegn, men føler det er litt for tidlig til og kunne få symptomer på det nå...
Litt usikker på hva du mener med 2+3, for det vil jo si at du er 3 dpo. Så graviditetstegn er nok for tidlig. Men det kan være eggløsningsslim og lutinus ja. Men hvis det er veldig tynt og ikke som el.slim så ville jeg ringt klinikken. Jeg har aldri vært borte i det.BEKLAGER DETALJER! Er nå 2+3 og i går kveld begynte eg og få veldig vannaktig og tynt flytende utflod.. Kjenner nesten ut som eg tisser på meg rett og slett.så løper på badet hele tiden og tror at nå begynner eg og blø.og neste gang...nååå må det være blod.men nei..dette er jo bare såå merkelig.. det er ikke slik tjukk greier som kommer ut igjen av lutinus.. Må skifte truseinnlegg hele tiden! og flere ganger kommer det mye så eg må skifte truse. Noen andre som har opplevd dette? kan det være av lutinus? prøvd og googlet det og alt eg finner står bare at det er et graviditets tegn, men føler det er litt for tidlig til og kunne få symptomer på det nå...
Jeg syns du skal være her inne med oss selvom det ikke ble uttak jegOppdaterer dere litt selv om det ikke blir uttak jeg. Satt ovitrelle ista og imorgest prøvde jeg selvinseminering. Skal fortsette med selvinsemineringen imorgen, også satser vi på vanlig samleie på torsdag![]()
Åh. Tusen takkJeg syns du skal være her inne med oss selvom det ikke ble uttak jegFortsett å oppdatere oss. Så bra dere inseminerer og kjører på med soldater
Kanskje det blir ett lite julemirakel på dere likevel?
![]()
Åh. Tusen takkda skal jeg gjøre det! Kjæresten synes at vi ikke skal si noe til familie og venner om at vi prøver likevel, siden sjansene ble litt mindre uten uttak. Så da må jeg ha noen å diskutere ting med, og da er jo dere perfekt
![]()