Oj, se den!6 dager siden innsett av blasto! her har testetøsen i meg kommet og jeg klarte ikke å la vær å teste i dag..
på ettermiddagsurin og det er vell ikke til å ta feil av
Vis vedlegget 148416
Gratulerer med strålende test!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, se den!6 dager siden innsett av blasto! her har testetøsen i meg kommet og jeg klarte ikke å la vær å teste i dag..
Vis vedlegget 148416
Sterke kvinne!Begynte å røske litt i testetøsa mi nå merket jegMen ikke før lørdag, må være sterk.
6 dager siden innsett av blasto! her har testetøsen i meg kommet og jeg klarte ikke å la vær å teste i dag..
Vis vedlegget 148416
Gratulerer så mye6 dager siden innsett av blasto! her har testetøsen i meg kommet og jeg klarte ikke å la vær å teste i dag..
Vis vedlegget 148416
Wow!!! Gratulerer så mye!!!! Definitivt sterke streker der6 dager siden innsett av blasto! her har testetøsen i meg kommet og jeg klarte ikke å la vær å teste i dag..
Vis vedlegget 148416
6 dager siden innsett av blasto! her har testetøsen i meg kommet og jeg klarte ikke å la vær å teste i dag..
Vis vedlegget 148416
heheh! du er sterk!Begynte å røske litt i testetøsa mi nå merket jegMen ikke før lørdag, må være sterk.
Sterke kvinne!
(Jeg hadde testa i går om jeg var deg)
heheh! du er sterk!jeg klarte bare å ikke å dy meg, men synes det var tidlig å få så sterk strek!
sist hadde jeg svakere strek 8 dager etter innsett..
jeg har to cb+ til som skal taes til helga og så skal jeg ta en cb+ på testedagen!
da rekker jeg å ta på morgenurin, siden jeg skal ha ferie en uke da![]()
det var billig!!Er 30% rabatt på apotek1 sin nettbutikk i dag (sorry sent tips), og de har gratis frakt!
Bestilte meg nettopp 2stk vanlige cb og 2stk cb-digital300kr tilsammen.
Ikke sant?!det var billig!!men godt tips til alle som ikke har funnet frem testetøsen allerede
![]()
Når den er så svak som dette to dager før offisiell testdato (er 14 dager siden uttak i dag). Da er det vel skyggestrek eller kjemisk?litt mer synlig på ekte. Og svake streker på billigtester.
![]()
Jeg brukte en billigstrimle i dag morges og den var blennnnndahvit. Ikke gi opp! Jeg prøver hvertfall å ikke gjøre det. Vent til torsdag da får du se om den blir sterkere .... Krysser fingrene for deg. Det er ikke lett!Når den er så svak som dette to dager før offisiell testdato (er 14 dager siden uttak i dag). Da er det vel skyggestrek eller kjemisk?litt mer synlig på ekte. Og svake streker på billigtester.
![]()
Neiiii så dumt og etter den fine testen fra i går?? Har du testet igjen i dag? Kanskje det er bare litt spotting, det har jeg hørt om.... Fortsetter å krysse alt jeg har for deg.Her har spottingen begynt, så er lite optimistisk og sikker på at dette går gale veien !!![]()