Innsett i November

Begynte å røske litt i testetøsa mi nå merket jeg :p Men ikke før lørdag, må være sterk.

Begynte å røske litt i testetøsa mi nå merket jeg :p Men ikke før lørdag, må være sterk.
heheh! du er sterk! :p jeg klarte bare å ikke å dy meg, men synes det var tidlig å få så sterk strek!
sist hadde jeg svakere strek 8 dager etter innsett..

jeg har to cb+ til som skal taes til helga og så skal jeg ta en cb+ på testedagen!
da rekker jeg å ta på morgenurin, siden jeg skal ha ferie en uke da :D

Sterke kvinne! :-)

(Jeg hadde testa i går om jeg var deg :oops:)

Hehe! Takk! :D ;) Har så lyst, så uendelig lyst.

heheh! du er sterk! :p jeg klarte bare å ikke å dy meg, men synes det var tidlig å få så sterk strek!
sist hadde jeg svakere strek 8 dager etter innsett..

jeg har to cb+ til som skal taes til helga og så skal jeg ta en cb+ på testedagen!
da rekker jeg å ta på morgenurin, siden jeg skal ha ferie en uke da :D

Jo takk! :D
Jeg føler det er stor sjans for å få negativt utslag på g-test så tidlig som 8-9 dager etter innsett, men det er kanskje fordi jeg alltid (med ett unntak) har hatt blanke tester. Er jo så gøy når man endelig ser TO streker!! :D

Bestilte g-tester nettopp, så jeg har til helga ;)

Er 30% rabatt på apotek1 sin nettbutikk i dag (sorry sent tips), og de har gratis frakt!

Bestilte meg nettopp 2stk vanlige cb og 2stk cb-digital :) 300kr tilsammen.

Når den er så svak som dette to dager før offisiell testdato (er 14 dager siden uttak i dag). Da er det vel skyggestrek eller kjemisk? :( litt mer synlig på ekte. Og svake streker på billigtester.
7cb75768f730cdd5c4208b5816210df4

Last edited:
Når den er så svak som dette to dager før offisiell testdato (er 14 dager siden uttak i dag). Da er det vel skyggestrek eller kjemisk? :( litt mer synlig på ekte. Og svake streker på billigtester.

De er ofte svake før TD.... Det finnes tilogmed de som får negativ test 14 dpo som likevel er gravide.

Syns jeg kimter en strek :) så her kan det jo være noe bra på gang!

Prøøøøv.... vet det er vanskelig, men prøøøøv å være tålmodig :) Håper for deg

Jeg brukte en billigstrimle i dag morges og den var blennnnndahvit. Ikke gi opp! Jeg prøver hvertfall å ikke gjøre det. Vent til torsdag da får du se om den blir sterkere .... Krysser fingrene for deg. Det er ikke lett!

leste nå at progynova kan ha bivirkninger som : ureglmessige blødninger, gjennombruddsblødning og sporblødning..
håper det er det som gjør det :)

tenkte å vente til i morgen for å se om testen blir svakere..
ja, og jeg fikk en enda sterkere en i dagtidlig! så klamrer meg fast til håpet!

Back
Topp