Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våknet av at jeg måtte tisse. Etter å ha vært på do kjente jeg at jeg var sulten. Nå har jeg spist et par Marie kjeks og to klementiner..
Hadde håpet at jeg skulle få sove igjen, men selvfølgelig er jeg lysvåken nå! ;(((
Håper du fikk sove igjenJeg fikk bare to timer i natt, men fikk utsatt et møte nå på morgningen så da skal jeg prøve å gå å legge meg igjen
![]()

Jeg sovnet heldigvis igjen, men ikke lengre enn til halv sju
Bra du fikk utsatt møte ditt!! Krysser fingrene for at du får deg litt søvn nå på morgningen![]()
Ligger på senga etter en dusj og vurderer/planlegger rydding av soverommet.
Soverommet vårt bærer preg av at det er det vi gjør en ting som ikke har en plass.... Kasser med avlagt tøy. Mange.
Minst ei kasse ryddet ut av badet (altså vaske-greier, voks og div annet) i forbindelse med en bursdag og sikkert ei kasse eller to med klær av samme grunn...
En sorteringsjobb, en stor sorteringsjobb.
Status i huset er at jeg har energi til sånn ca ingenting. Mannen lager mat, vasker opp tar det meste av klesvasken og i det hele tatt det meste
Han skal også tømme et rom som vi skal pusse opp til eldste, før jul! Og helst skal vi male rommet yngste da får alene.
Men klarer jeg å rydde vårt rom? For det hadde vært greit å få vasket ned før baby kommer...
En ting om gangen.Dette høres kjent ut. Etter mange feil grep har jeg lært: ta en ting om gangen. Helst bare en ting om dagen( lykke til