Hva gjør du NÅ?

Sitter og venter på jm time. Som er for tre min siden

Sitter på Dekkmann og venter på gubben som skravler seg bort med gutta på verkstedet:-P Skal endelig få lagt på de nye dekkene på felgene til bilen, så får jeg vinterskodd jeg og!:-P

Sitter i sofaen og diller på mobilen;-) Ser på alt rotet i stua, og tenker at jeg burde rydde (tar jo ikke så lang tid), men har ikke lyst:-P Kjøkkenet trenger også å bli ryddet etter middag, nå ser det ganske så kaotisk ut, men det håper jeg at jeg får mannen til å ta, tross alt jeg som laga middag;-)

Vurderer å gå å legge meg selv om jeg ikke har lyst :p Lillegull i magen har show og jeg er urolig i kroppen, blir alltid det når nye jobber overtid og kvelden blir veldig kort.

Spiser natt mat og drikke kamille te venter på at jeg skal bli trøtt igjen etter en kjempe lang kveld;P (faktisk første gang jeg spiser natt mat siden jeg var barn, kanskje ta opp tradisjonen igjen;))

Våknet av at jeg måtte tisse. Etter å ha vært på do kjente jeg at jeg var sulten. Nå har jeg spist et par Marie kjeks og to klementiner..

Hadde håpet at jeg skulle få sove igjen, men selvfølgelig er jeg lysvåken nå! ;(((

Våknet av at jeg måtte tisse. Etter å ha vært på do kjente jeg at jeg var sulten. Nå har jeg spist et par Marie kjeks og to klementiner..

Hadde håpet at jeg skulle få sove igjen, men selvfølgelig er jeg lysvåken nå! ;(((

Håper du fikk sove igjen;) Jeg fikk bare to timer i natt, men fikk utsatt et møte nå på morgningen så da skal jeg prøve å gå å legge meg igjen;)

Håper du fikk sove igjen;) Jeg fikk bare to timer i natt, men fikk utsatt et møte nå på morgningen så da skal jeg prøve å gå å legge meg igjen;)

Jeg sovnet heldigvis igjen, men ikke lengre enn til halv sju :p
Bra du fikk utsatt møte ditt!! Krysser fingrene for at du får deg litt søvn nå på morgningen :D

Nettopp levert snuppa mi i barnehagen, kom inn fra regnværet...skal nyte en god frokost nå sammen med litt serier på Netflix :) vaske litt klær og rydde litt etterhvert, så blir det kontroll hos legen i dag siden vi ikke lengre har jordmor..spent å se;) hente tidlig i barnehagen i dag så skal vi bake kakemenn etter jeg satt deigen i går som er klar.image.jpeg

Sitter i sofaen med katta på fanget og glor litt tv:-) Skal strax en tur på butikken, men har ikke hjerte til å kaste ned kosepusa fra fanget riktig enda, så den handlelista jeg skulle skrive får vente litt:D

Jeg sovnet heldigvis igjen, men ikke lengre enn til halv sju :p
Bra du fikk utsatt møte ditt!! Krysser fingrene for at du får deg litt søvn nå på morgningen :D

fikk timen, føler meg faktisk pigg, men blir en tidlig kveldi dag ;P

Ha en fin dag;)

Ligger på senga etter en dusj og vurderer/planlegger rydding av soverommet.

Soverommet vårt bærer preg av at det er det vi gjør en ting som ikke har en plass.... Kasser med avlagt tøy. Mange.

Minst ei kasse ryddet ut av badet (altså vaske-greier, voks og div annet) i forbindelse med en bursdag og sikkert ei kasse eller to med klær av samme grunn...

En sorteringsjobb, en stor sorteringsjobb.

Status i huset er at jeg har energi til sånn ca ingenting. Mannen lager mat, vasker opp tar det meste av klesvasken og i det hele tatt det meste

Han skal også tømme et rom som vi skal pusse opp til eldste, før jul! Og helst skal vi male rommet yngste da får alene.

Men klarer jeg å rydde vårt rom? For det hadde vært greit å få vasket ned før baby kommer...

Ligger på senga etter en dusj og vurderer/planlegger rydding av soverommet.

Soverommet vårt bærer preg av at det er det vi gjør en ting som ikke har en plass.... Kasser med avlagt tøy. Mange.

Minst ei kasse ryddet ut av badet (altså vaske-greier, voks og div annet) i forbindelse med en bursdag og sikkert ei kasse eller to med klær av samme grunn...

En sorteringsjobb, en stor sorteringsjobb.

Status i huset er at jeg har energi til sånn ca ingenting. Mannen lager mat, vasker opp tar det meste av klesvasken og i det hele tatt det meste

Han skal også tømme et rom som vi skal pusse opp til eldste, før jul! Og helst skal vi male rommet yngste da får alene.

Men klarer jeg å rydde vårt rom? For det hadde vært greit å få vasket ned før baby kommer...

Dette høres kjent ut. Etter mange feil grep har jeg lært: ta en ting om gangen. Helst bare en ting om dagen:)( lykke til

Dette høres kjent ut. Etter mange feil grep har jeg lært: ta en ting om gangen. Helst bare en ting om dagen:)( lykke til
En ting om gangen.

Barnerom 1
Barnerom 2
Vårt rom.

I prioritert rekkefølge.

Men de to første er mannen sine sånnsett kan jeg ta fatt på vårt. Bare litt, bittelitt....har ikke energi til noe mer

Skuffa over at selv melkerull gir bismak i munnen. Liker ingenting lengre! Litt overrasket over at jeg faktisk får spist så mye som jeg gjør. Blir heldigvis kvalm ETTER mat :p

Back
Topp