Emiliemor
Gift med forumet
4 perfekte egg ble befruktetinnsett imorgen kl 13
![]()
Masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Testet negativt i går ettermiddag. Tok en ny test i dag tidlig, etter den hadde tørket skikkelig ser den slik ut:
Vis vedlegget 143191
Nå må jeg bare klare å stå ut den sykeste hodepinen. Håper det er pga hormonene og produksjon av hcg. Håpe håpe....
![]()
Jeg ser noe der jeg. Blir spennende å se morgendagens test!Testet negativt i går ettermiddag. Tok en ny test i dag tidlig, etter den hadde tørket skikkelig ser den slik ut:
Vis vedlegget 143191
Nå må jeg bare klare å stå ut den sykeste hodepinen. Håper det er pga hormonene og produksjon av hcg. Håpe håpe....
Ja, veldig spennende!Jeg ser noe der jeg. Blir spennende å se morgendagens test!![]()
Jeg ser streken!! Gratulerer så utrolig masseTestet negativt i går ettermiddag. Tok en ny test i dag tidlig, etter den hadde tørket skikkelig ser den slik ut:
Vis vedlegget 143191
Drøyer litt med feiring, redd det er kjemisk...men takk i alle fall!Jeg ser streken!! Gratulerer så utrolig masse![]()
Huff, det er så tungt med negativt forsøk. Blir bra med ny slagplan og håper neste runde sitter!Tåkelur tvi tvi. Håper virkelig at det går veien![]()
Jeg fikk svar på blodprøven idag. Den var negativ. Skal på samtale på mandag i forhold til hvilken endringer vi skal gjøre til neste forsøk.
Sykepleier sa at de pleier å få avbestillinger, så kan hende jeg kan få uttak uke 2 ellers så er det uke 7.![]()
Når pleier dere å teste etter innsett for å se når ovitrellen er ute?
Ovitrelle kan være i opptil 10 dager. Så kanskje teste første gang 5 dager etter ?
Hihi, skjønner deg veldig godt!! Jeg satte også inn en blastocyst på en mandag. Testet første gang på søndagen, da var det sånn at jeg trodde den var helt blank, så fikk jeg strek på mandagenNå kjenner jeg det kribler skikkelig etter å teste, men det er jo altfor tidlig..? Satte inn en blastocyst på mandag, noen som vet sånn ca når det i det hele tatt er vits å prøve? Og om jeg tester nå og får negativ, betyr det at det er negativ eller at jeg bare er altfor utålmodig?![]()
Hihi, skjønner deg veldig godt!! Jeg satte også inn en blastocyst på en mandag. Testet første gang på søndagen, da var det sånn at jeg trodde den var helt blank, så fikk jeg strek på mandagenom du tester nå å får negativ så er du bare utålmodig
jeg vil tippe kanskje tidligst positiv test rundt søndagen
![]()
Idag er endelig dagen her for innsett
Er så utrolig spent og lurer på om vi kan få beskjed om at flere har falt fra inatt eller om de har fryst 3 av de 4 og har det ene klart til etterpå eller hvordan er det ?
Har vi fortsatt 4 befruktet egg som igår eller kan noe ha skjedd siden igår?
Lykke til med innsett, umulig å si om noe har skjedd i løpet av natten. Håper alle har klart seg fint!Idag er endelig dagen her for innsett
Er så utrolig spent og lurer på om vi kan få beskjed om at flere har falt fra inatt eller om de har fryst 3 av de 4 og har det ene klart til etterpå eller hvordan er det ?
Har vi fortsatt 4 befruktet egg som igår eller kan noe ha skjedd siden igår?