drømmeren84
Gift med forumet
Takk jenter 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min del er det nok game over for denne gang. Har grått mine tapre tårer og er hjemme idag fra jobb. Siden igår har det begynt å blø ordentlig som jeg pleier under menstruasjon. Det er ømt i magen og vondt, det pleier jeg ikke å ha ved mensen. Skal man ha en vond menstruasjon etter ivf?
Så utrolig trist![]()
Men har du noen på frys du kan bruke nå da?
Sender deg en stor trøste klem
Du må ta en test for å se![]()
En vanlig graviditetstest? Hvis jeg tar den nå og den er negativ så betyr det at den er ute? Takk for svar![]()
Juppjeg tok også min den 19
kanskje jeg skal ta en test for å se om den er ute jeg også
![]()
Tok en nå, og den var ganske så negativSå da blir det spennende å se om den blir positiv igjen. Wæææ, skummelt. Når vil det evt skje? Haha, ja, jeg kan ingenting om det her
![]()
Jeg også tok en nå. Det var en så svak strek at det nesten ikke er mulig å se men jeg kan skimte en. Så kanskje ikke ovitrelle er helt ute enda hos meg. Hvis jeg ser rett da. Hehe
Jeg er ikke helt inn i dette IVF systemet jeg heller endamen jeg tenker å teste til fredag første gang. Men det er fortsatt tidlig til fredag. Hva slags tester har du?
Jeg også tenker å teste fredag, har ikke tålmodighet til å vente lenger da. Og ja, det er jo veldig tidlig, men jeg må bareKjøpte 15 strimler fra Billig-tester.no, så håper de er gode
Veldig klar for at fredag skal komme nå!!
Nei ingen på frys. Takk for klem. Så må igang med by runde. Får høre hvor lang ventetid riksen har til neste forsøk. Vurderer å starte privat i mellomtiden.
Da er uttaket overde fant 6 egg
og vi får sette inn 2 hvis kvaliteten ikke er helt optimal. . Men finner de 1 med god kvalitet så blir det dette de setter inn og håper da vi får noen på frys tilfelle
Så nå venter vi i spenning på tlf fra Riksen imorgen mellom 09 og 10![]()
Men fy flate å vondthar mens smerter og murringer fra helvete nå :/
Blir godt med sofaen resten av dagen nå...
Da er uttaket overde fant 6 egg
og vi får sette inn 2 hvis kvaliteten ikke er helt optimal. . Men finner de 1 med god kvalitet så blir det dette de setter inn og håper da vi får noen på frys tilfelle
Uff så trist å høreFor min del er det nok game over for denne gang. Har grått mine tapre tårer og er hjemme idag fra jobb. Siden igår har det begynt å blø ordentlig som jeg pleier under menstruasjon. Det er ømt i magen og vondt, det pleier jeg ikke å ha ved mensen. Skal man ha en vond menstruasjon etter ivf?
Grattis med vellykket uttak! 6 egg er kjempebra! Lykke til over natten og med befruktningenDa er uttaket overde fant 6 egg
Uff så trist å hørestakkars deg etter alt du har vært gjennom! Ta den tiden du trenger for å sørge og bygge opp mental styrke til neste gang. Ikke mist motet!
Grattis med vellykket uttak! 6 egg er kjempebra! Lykke til over natten og med befruktningen![]()