*Innsett i oktober*

Tusen takk for støtten. Det betyr mye for meg. Når jeg grein igår spurte til og med mannen om jeg hadde delt dette med mine nettvenninner ;) måtte le litt da. Har vært enorm støtte å lese om andre som er i samme situasjon og forstår hva man går gjennom.
Ringte og snakket med sykepleier på riksen. Neste forsøk blir ikke før i midten av februar. Har ikke psyke til å vente så lenge. Det verste jeg vet om er å vente.
Har heldigvis overtalt mannen til at vi tar et forsøk privat. Han sier at hvis jeg orker så kjører vi på etter neste mens :)

Ønsker alle andre lykke til i rugeperioden. Masse gode og varme tanker . :)

Hihi, min kjære også spør om mine nett venninner på disse baby sidene haha... de er skjønne da disse mennene våre :)
Er utrolig takknemlig for å ha en slik side som dette og dere midt opp i alt det nye :)
Men kjempe bra at dere orker 1 privat forsøk da :) Masse lykke til da :) <3

For min del er det nok game over for denne gang. Har grått mine tapre tårer og er hjemme idag fra jobb. Siden igår har det begynt å blø ordentlig som jeg pleier under menstruasjon. Det er ømt i magen og vondt, det pleier jeg ikke å ha ved mensen. Skal man ha en vond menstruasjon etter ivf?
Uff:( Så leit å høre :( Vet hvor vondt det er med disse negative rundene. Ta vare på hverandre nå, og før du vet ordet av det så er du klar for kamp igjen:) Ang. mensen så er det vanlig å ha en kraftigere og mer smertefull enn vanlig dessverre. God bedring. Sender deg en stor klem❤

PS nå er jeg ruger etter innsett i går! Har nok ikke den gode følelsen og må gå på både Lutinus og Klexane (heksane... Gjør veldig vondt for meg). Krysser fingrene uansett :)

Leser om dere som har hatt innsett og skal teste tidlig etc. Jeg har alltid ventet til den offisielle testedagen... Som for meg er 7 november altså lørdag om en uke. Er det dumt å vente så lenge? Burde jeg testet før? Kanskje jeg er gravid/kjemisk og den forsvinner uten at jeg vet? Dere som tester tidlig, hvor tidlig er det fornuftig å begynne?

Satt inn 3-dagers embryo så det betyr at jeg er... 1dpo3d... Nei jeg klarer ikke å forstå disse kodene! Forslag velkommen :)

Første test i dag var negativ er bare på test dag 8 hvis en regner med innsettingsdagen, så gir ikke helt opp enda. Er det noen som har erfaring med å teste så tidlig å fått negativt for så å teste positivt litt seinere?

Tusen takk for støtten. Det betyr mye for meg. Når jeg grein igår spurte til og med mannen om jeg hadde delt dette med mine nettvenninner ;) måtte le litt da. Har vært enorm støtte å lese om andre som er i samme situasjon og forstår hva man går gjennom.
Ringte og snakket med sykepleier på riksen. Neste forsøk blir ikke før i midten av februar. Har ikke psyke til å vente så lenge. Det verste jeg vet om er å vente.
Har heldigvis overtalt mannen til at vi tar et forsøk privat. Han sier at hvis jeg orker så kjører vi på etter neste mens :)

Ønsker alle andre lykke til i rugeperioden. Masse gode og varme tanker . :)
Ønsker deg lykke til allerede med neste forsøket! Bra å gå privat, de er kjempeflinke de og og jo flere forsøk jo høyere sjanse du har for å lykkes! Stor klem :)

PS nå er jeg ruger etter innsett i går! Har nok ikke den gode følelsen og må gå på både Lutinus og Klexane (heksane... Gjør veldig vondt for meg). Krysser fingrene uansett :)

Leser om dere som har hatt innsett og skal teste tidlig etc. Jeg har alltid ventet til den offisielle testedagen... Som for meg er 7 november altså lørdag om en uke. Er det dumt å vente så lenge? Burde jeg testet før? Kanskje jeg er gravid/kjemisk og den forsvinner uten at jeg vet? Dere som tester tidlig, hvor tidlig er det fornuftig å begynne?

Satt inn 3-dagers embryo så det betyr at jeg er... 1dpo3d... Nei jeg klarer ikke å forstå disse kodene! Forslag velkommen :)

Mitt første forsøk, så har ikke så mye erfaring. Jeg er kjempespent, så kjenner jeg ikke klarer å vente lenger (2 dager etter innsett:p ) så kommer til å teste i morgen, på fredag og hver dag fremover er jeg redd :p Satte inn en blastocyst på mandag. For min del blir jeg like skuffet uansett om det er nå eller på testdag, hvis det ikke skulle gå, så det spiller liksom ingen rolle. Men der er vi jo alle forskjellige :) Også er jeg veldig spent på om jeg ser noen utvikling etterhvert :) Kan dessverre ikke svare på når det er fornuftig, men lykke til hvertfall :)

Var litt skuffet med bare 6 egg da jeg har lest om mange som får ut mange flere, meeeen satse på gullegget (eggene) ligger blant de 6 og at alle overlever natten og at de alle er av god kvalitet :)
Ligger helt slakt på sofaen nå og her blir jeg resten av dagen og kvelden :p
Jeg fikk ut 6 egg første gangen, et ble befruktet. Og jeg ble gravid ned det :) men lykken var dessverre kort for oss, mistet i uke 7.

Da er uttaket over :) de fant 6 egg :) og vi får sette inn 2 hvis kvaliteten ikke er helt optimal. . Men finner de 1 med god kvalitet så blir det dette de setter inn og håper da vi får noen på frys tilfelle :)
Så nå venter vi i spenning på tlf fra Riksen imorgen mellom 09 og 10 :)
Men fy flate å vondt :( har mens smerter og murringer fra helvete nå :/
Blir godt med sofaen resten av dagen nå...
Gratulerer med uttak:happy: 6 egg er jo ikke galt det:joyful: satser på mange gullegg og at dere får mange på frys:) håper det går bedre med deg idag:happy:

Idag er formen bedre :) nå venter vi bare altfor spent på tlf mellom 09 og 10... :)

Jeg fikk ut 6 egg første gangen, et ble befruktet. Og jeg ble gravid ned det :) men lykken var dessverre kort for oss, mistet i uke 7.

Det var trist å høre men allikevel godt å høre at man faktisk bare trenger 1.. Men dauer av spenning og sommerfuglene i magen gjør at jeg nesten kaster opp Hahaha :)

Testet negativt i går ettermiddag. Tok en ny test i dag tidlig, etter den hadde tørket skikkelig ser den slik ut:

ImageUploadedByBV Forum1446107738.351063.jpg

Nå må jeg bare klare å stå ut den sykeste hodepinen. Håper det er pga hormonene og produksjon av hcg. Håpe håpe....

4 perfekte egg ble befruktet :):) innsett imorgen kl 13 :)

Back
Topp