SupertSender den med en gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SupertSender den med en gang![]()
Får håpe jeg får de tilDe var fine:-D
Ja, deres er vel ikke såå gammelHehe! Nja.. Kan sikkert få LITT mer enn dethåper jeg...
Det gjør du sikkertFår håpe jeg får de til![]()
Skal legge ut om det blir et resultatDet gjør du sikkert. Får se når du har ferdig resultat da
![]()
SpennendeSkal legge ut om det blir et resultathar kutta ferdig noen av stykkene som skal til, men får se om det blir tid til resten
![]()
Sees idesemberDa tar jeg en skravlepause fram til november! Er i mål!
Må la fingertuppene få noen dager på seg til å gro. Skravles da!![]()
Var ikke det litt lenge til?Sees idesember
Nei jeghar pause i novVar ikke det litt lenge til?![]()
Der gjør ikke jeg heller, og hater det like mye når jeg skal finne noe som selvsagt ligger nederst. Tror jeg, men guttungen har lett etter sokker og snudd om på det meste. Og spredd resten...Hvorfor legger jeg ikke ammen klær med engang!!
Kommer til å savne deg i en del tråder som trenger en fornuftig stemme. Samt skravle da.Nei jeghar pause i nov![]()
Jeg sier hver gang jeg må ta et lass at nå skal jeg ta det med engang. Når skal jeg læreDer gjør ikke jeg heller, og hater det like mye når jeg skal finne noe som selvsagt ligger nederst. Tror jeg, men guttungen har lett etter sokker og snudd om på det meste. Og spredd resten...
He he du får være den fornuftige du daKommer til å savne deg i en del tråder som trenger en fornuftig stemme. Samt skravle da.
Ååh....heldige duSitter og koser meg på Birger king :-D
Lov det vel???
;-)
Vis vedlegget 143090
Bil på verksted om en time, få på vinterdekk.
Kan bare glemme å sove noe![]()
Tiden flyr ser jegJa rimelig full dag ;-)
Nå sitter jeg på venterommet hos Osteopaten.
Så skal jeg unne meg en kopp kaffe mocca og spise litt før jeg drar på søpla med et lass. Så skal jeg få på vinterdekk 12.30.
Burde duppet litt og men...
Gubbis disket opp meg biff snadder i dagHva skal dere ha til middag?