Fant denne inne på vi som prøver:noen som har greie på hcg stigning? min var 2000 forrige onsdag og igår 9000, men hos gyn var den 8600 litt under 20 timer før. hmmm den har jo ikke steget så bra på de timene da ... frøken nervøs .....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant denne inne på vi som prøver:noen som har greie på hcg stigning? min var 2000 forrige onsdag og igår 9000, men hos gyn var den 8600 litt under 20 timer før. hmmm den har jo ikke steget så bra på de timene da ... frøken nervøs .....
hun damen i skrakeken hos gyn gjorde meg redd siden den kun hadde steget fra 8600-9000 på under 20 timer.... jævla megge som gjør ei som er nervøs fra før av enda mer nervøsHcg er så individuelt! Du har stigning, og ganske god stigning! Syns det ser bra ut jeg, uten å være ekspert!![]()
Uff, får vondt av å høre sånn. De i skranken er jo som regel ikke eksperter. Skulle holdt seg for gode til å kommentere noe.hun damen i skrakeken hos gyn gjorde meg redd siden den kun hadde steget fra 8600-9000 på under 20 timer.... jævla megge som gjør ei som er nervøs fra før av enda mer nervøs![]()
Men i følge tabellen over her har du høyt nivå til å være 5+4/5 uker ;-)hun damen i skrakeken hos gyn gjorde meg redd siden den kun hadde steget fra 8600-9000 på under 20 timer.... jævla megge som gjør ei som er nervøs fra før av enda mer nervøs![]()
jepp hun bare "det var lite da synes jeg" hadde seriøst lyst til å skyte den dama jeg! -.- i følge kalukolatoren så stiger det mellom 2-3 dager og det stiger ikke gjevnlig. alt er nok bra med lille <3 men fy søren man blir jo bare enda mer nervøs når henne sier sånnUff, får vondt av å høre sånn. De i skranken er jo som regel ikke eksperter. Skulle holdt seg for gode til å kommentere noe.
Hcg roer seg jo etterhvert, og kan vel også stige i rykk og napp, såvidt jeg har forstått. Nei, jeg har troa på at alt er i skjønneste orden.![]()
gyn målte lille til 2-3 mm men seriøst når de behandler folk på den måten der er helt uforskameligMen i følge tabellen over her har du høyt nivå til å være 5+4/5 uker ;-)
Ville nevnt det for gyn neste gang jeg var der. Det er ikke greit å skremme allerede sårbare gravide, uansett om det er vondt ment eller ei.gyn målte lille til 2-3 mm men seriøst når de behandler folk på den måten der er helt uforskamelig![]()
skal nevne det for henne, men spørs om jeg skal til henne neste uke da legen skal ta ul på mandag og time hos gyn på tirsdag. er litt unødevenig med 2 ul så tett. greit med en uke mellom men ikke så tett. legen jeg var hos igår skal ringe meg i løpet av dagenVille nevnt det for gyn neste gang jeg var der. Det er ikke greit å skremme allerede sårbare gravide, uansett om det er vondt ment eller ei.![]()
De var fine:-DSkal lage slike toalettmapper![]()
![]()
Ok, så bra. Ja, det er greit å få gitt beskjed iallefall, sånn at hun kan bli fortalt at sånt passer seg ikke. Men er jo ikke noe som haster. Hold oss oppdatert på hva legen sier!!skal nevne det for henne, men spørs om jeg skal til henne neste uke da legen skal ta ul på mandag og time hos gyn på tirsdag. er litt unødevenig med 2 ul så tett. greit med en uke mellom men ikke så tett. legen jeg var hos igår skal ringe meg i løpet av dagen![]()
Den skal normalt sett fordoble seg hver 2. til 3. dag, så stigningen fra 2.000 til 9.000 var bra.noen som har greie på hcg stigning? min var 2000 forrige onsdag og igår 9000, men hos gyn var den 8600 litt under 20 timer før. hmmm den har jo ikke steget så bra på de timene da ... frøken nervøs .....
Ja det er jeg enig i. Hun skulle ikke kommentert i det hele tatt...gyn målte lille til 2-3 mm men seriøst når de behandler folk på den måten der er helt uforskamelig![]()
skal oppdatere dereOk, så bra. Ja, det er greit å få gitt beskjed iallefall, sånn at hun kan bli fortalt at sånt passer seg ikke. Men er jo ikke noe som haster. Hold oss oppdatert på hva legen sier!!
Jepp. Så bare prøv å slapp av! Lettere sagt enn gjort.skal oppdatere derei følge en kalkulator er det fin stigning. og jeg vet at det varier hvor mye hcg stiger også. i følge stigning siden onsdag er det jo bra
![]()
jaDen skal normalt sett fordoble seg hver 2. til 3. dag, så stigningen fra 2.000 til 9.000 var bra.
Stigningen de siste 20 timene var kanskje litt lav, men det varierer også hvor fort den stiger så det betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt.
Når skal du måle igjen?
Masse lykke til videre
jepp ... prøver å ikke bry meg om detJa det er jeg enig i. Hun skulle ikke kommentert i det hele tatt...
jeg er forbanna på den kjerringa og lyst til å slå til hun neste gang jeg skal ditJepp. Så bare prøv å slapp av! Lettere sagt enn gjort.![]()
Det synes jeg du skalHaha, kanskje jeg skal det!![]()
Vi får se om noen dagerDet bør gå helt fint![]()