Skravletråd Oktober

ok, så blanda jeg meg bittelitt, for det er rett og slett ikke MULIG at en unge på 90 cm er for lang til å sitte bakover, når mine uten det minste problem sitter den veien når de er 15 cm lenger!
Enig. Må nok innom den tråden..

Her satt storebror bakover til han bar langt over meteren.
Frøkna på 95 cm sitter flott bakovervendt hun også enda gitt ;-)

Må jo være ved godt mot:) Eneste denne tanta og de sylskarpe klørne hennes som plager meg nå.. Fyyy så vondt menssmerter er.. :p
Det er viktig :)
Men den tanta kan du bare sende hit. For jeg trenger at den skal komme nå :p ustabil syklus, men må ha den nå !

Aaah:-). Så gøy:-). Hva du syr?

Skal lage slike toalettmapper :)

28d818e4ef0a05a8e3b61da4078cb5c0

noen som har greie på hcg stigning? min var 2000 forrige onsdag og igår 9000, men hos gyn var den 8600 litt under 20 timer før. hmmm den har jo ikke steget så bra på de timene da ... frøken nervøs .....

Ja nesten;-)

Og min store samboer på 188 cm og stor ellers også har klart å sitte i baksetet mellom en beltestol og et besafe bakovervendt ;-)
Utrolig praktisk!! Savner bil med plass til alt, altså. :p har ikke turt å prøve om jeg får vogna inn i bilen min engang enda. :p

noen som har greie på hcg stigning? min var 2000 forrige onsdag og igår 9000, men hos gyn var den 8600 litt under 20 timer før. hmmm den har jo ikke steget så bra på de timene da ... frøken nervøs .....
Hcg er så individuelt! Du har stigning, og ganske god stigning! Syns det ser bra ut jeg, uten å være ekspert! :)

Back
Topp