Strykeinnlegg til syprosjektene jeg holder på medHva har du fått?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strykeinnlegg til syprosjektene jeg holder på medHva har du fått?
Frøkna vil nok bli snudd ut på nyåret en gang når lille U må ut av babystolen, men da er hun også over 4 år som er anbefalingenMin på 4,5 år er jo ikke veldig lang for alderen, hun er hjemmemålt til 104 cm nå i helga, men det var jo ikke egentlig plassmangel som gjorde at vi snudde broren en måned før han ble seks år heller...
Han leverte grunnen til han ikke ville sove like etterpå.Soving er visst tull idag![]()
Frøkna vil nok bli snudd ut på nyåret en gang når lille U må ut av babystolen, men da er hun også over 4 år som er anbefalingen
Har dere prøvd lenge?Var heldigvis ikke like innstilt på at det var positiv test denne gangen som jeg var før forrige mens.. DA var jeg skuffet og lei meg da, for da hadde jeg vært kvalm i 3 uker når testen viste negativ.. Men er ved godt mot da![]()
AaahStrykeinnlegg til syprosjektene jeg holder på med. For å stive av stoff![]()
Ja men da er det forståeligHan leverte grunnen til han ikke ville sove like etterpå.
Nå er han "lettet" og veldig glad
Ja, vil heller være føre var, enn å få et stort sjokk hvis det samme skjer hos megJepp, det håper man selvfølgelig alltid, men greit å være forberedt på noe annet.
Det der ligger i familien vår også
Må jo være ved godt motLiker den innstillinga![]()
Han sover på armen min nåJa men da er det forståelig![]()
Er inne i pp2 nå som tanta har kommet.. Men var etter forrige gang jeg tok tester at vi bestemte oss for å prøve.. Ble så skuffet og lei oss begge to, så da bestemte vi oss for at vi skulle prøveHar dere prøvd lenge?
Så koselig! Satser på spira sitter raskt.Er inne i pp2 nå som tanta har kommet.. Men var etter forrige gang jeg tok tester at vi bestemte oss for å prøve.. Ble så skuffet og lei oss begge to, så da bestemte vi oss for at vi skulle prøve![]()
Hurra for lillelørdag ;-)Kos deg ,er lillelørdag så ds er det lov![]()
Ja var godt med nuggets ;-)Det er det lenge siden jeg har spist.
Lyst på nå
Mmm, det så deilig ut! :O
Jaaaa, var digg :-DFikk ikke lyst på pommefri jeg nå neifår stikke innom burger king eller mcern. Håper jeg ikke spyr av lukta. Holdt på det av asfalt som ble lagt
![]()
Nå har vi Ford S-maxHva slags kjører du nå?
Hihi, godt du får i deg litt mat. ;-)Hei heifå tak i pommefri nå
så vende snuten hjem og ta litt husarbeid
![]()
De virker kjempegreie!! Store og gode!Nå har vi Ford S-max![]()
Har du kommet deg i dusjen???Deilig!![]()
Jeg sitter enda i morgenkåpa, mannens sådann. Vurderer å gå i dusjen snart.![]()
Haha, får løpe inn og se ;-)Ups var visst innom forovervendt bilstoldiskusjonen...