Skravletråd Oktober

Min på 4,5 år er jo ikke veldig lang for alderen, hun er hjemmemålt til 104 cm nå i helga, men det var jo ikke egentlig plassmangel som gjorde at vi snudde broren en måned før han ble seks år heller...
Frøkna vil nok bli snudd ut på nyåret en gang når lille U må ut av babystolen, men da er hun også over 4 år som er anbefalingen

Frøkna vil nok bli snudd ut på nyåret en gang når lille U må ut av babystolen, men da er hun også over 4 år som er anbefalingen

Den ser jeg, vi har såpass aldersforskjell at når lille i magen skal ut av babystolen, dersom hun er stor nok til å sitte i maxway da vel og merke, så er uansett storesøster ca 6 år, og moden for beltestol.

Var heldigvis ikke like innstilt på at det var positiv test denne gangen som jeg var før forrige mens.. DA var jeg skuffet og lei meg da, for da hadde jeg vært kvalm i 3 uker når testen viste negativ.. Men er ved godt mot da:)
Har dere prøvd lenge?

Har dere prøvd lenge?
Er inne i pp2 nå som tanta har kommet.. Men var etter forrige gang jeg tok tester at vi bestemte oss for å prøve.. Ble så skuffet og lei oss begge to, så da bestemte vi oss for at vi skulle prøve:)

Er inne i pp2 nå som tanta har kommet.. Men var etter forrige gang jeg tok tester at vi bestemte oss for å prøve.. Ble så skuffet og lei oss begge to, så da bestemte vi oss for at vi skulle prøve:)
Så koselig! Satser på spira sitter raskt. :) alle gode ting er 2? 3? :p

Back
Topp