Må nok det jHaha, må passe deg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nok det jHaha, må passe deg!![]()
Det er ikke frøkna på 108 enig iMå jo det når man sier barn på90 cm er for lange
Håper det!He he de overlever nok
He he ja ikke santHihi, det som er greit med å gjemme seg bak et nick?![]()
Ja har fått de nåRegner med du har fått dem nå
Totalt før mnd er ommeI dag, eller totalt?
He he prøv å seHåper det!
Tipper mannen blir imponert, hvis han kommer hjem fra jobb og jeg fortsatt er i morgenkåpa.![]()
Håper jeg ogsåSkjønner det dahåper det funker da
![]()
Ok, frøkna vår er veldig lang for alderen, 108 cm ble hun målt til på helsestasjonen i går.
Hun sitter fint bakovervendt![]()
AbsoluttÅåh, typisk da! Da setter dere igang med nytt mot i neste pp![]()
Haha, kanskje jeg skal det!He he prøv å se![]()
Ja, velger å tenke at jeg skal være åpen med fastlegen min om alle bekymringer som dukker opp etterhvertSmart av deg å snakke med lege om det tidlig.
Egentlig har man ikke krav på hjelp før man har mistet 3 ganger på rad, men med den historien kan du kanskje få det tidligere dersom dere får problemer..
Det er så gøyElsker å få pakker i posten![]()
Det bør gå helt fintTotalt før mnd er omme
Soving er visst tull idagMamma, jeg vet du mener jeg ser trøtt ut, men jeg vil ikke sove
Vis vedlegget 143095
Ja du får la kroppen hvile litt så kanskje prøve senere...Ikke i det hele tatt, vi får se hvordan det blir i løpet av dagen
Var heldigvis ikke like innstilt på at det var positiv test denne gangen som jeg var før forrige mens.. DA var jeg skuffet og lei meg da, for da hadde jeg vært kvalm i 3 uker når testen viste negativ.. Men er ved godt mot daUff, det var leit.satser på det går neste måned!
Jepp, det håper man selvfølgelig alltid, men greit å være forberedt på noe annet.Ja, velger å tenke at jeg skal være åpen med fastlegen min om alle bekymringer som dukker opp etterhvertHåper jo selvfølgelig at det skal gå smertefritt, men man har jo aldri garantier for noe som helst
![]()
Det er så gøy. Hva fikk du?
Liker den innstillingaAbsoluttNy pp, nye muligheter
![]()