Off da ikke godt :-/.Er liksom det jeg også tenker, men på den andre siden så er jeg ikke sikker på om jeg orker.
Vondt i ryggen og hodet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off da ikke godt :-/.Er liksom det jeg også tenker, men på den andre siden så er jeg ikke sikker på om jeg orker.
Vondt i ryggen og hodet
Må lage litt liv så vi får flere innlegg
Ja har sol her idagSå deiligfint vær ?
Jeg måtte brette litt klær
Det skjønner jeg!Jepp
Vil ikke gjøre det igjen gitt![]()
Blir vel litt mindre liv og til tider:ODet syns jeg også :/
Ikke lenge igjenKommer om en time![]()
Har du vært kranglete igjen nåUps var visst innom forovervendt bilstoldiskusjonen...
Smart av deg å snakke med lege om det tidlig.Så absolutt enig med degSnakket med fastlegen min om bekymringer om at jeg skal slite like mye som min mor med graviditet osv (jeg er eneste resultat av 10graviditeter, hvor en av de var tvillinger, og flere utenfor livmor).. Så vi avtalte at i februar skal jeg komme inn å "kreve" oppfølging hos gyn. Vil prøve noen måneder selv først og se hvordan det går
![]()
Haha, må passe deg!Ups var visst innom forovervendt bilstoldiskusjonen...
Hihi, det som er greit med å gjemme seg bak et nick?Ha ha du skulle bare visst
Jepp, men begynner å bli redd for at det skal komme noen på døra eller noe. Flaut.Det hørtes i grunn deilig ut
Regner med du har fått dem nåJeg trenger 12 innlegg til før jeg tar pause å legger sammen klær
Så deilig!Misunnerjeg var ute 09:15 og vært ute siden da. I morgen kun avslapping etter levering i bhg
![]()
Så utrolig kjedeligÆsjda... Jeg brukte maaange tusen på forrige bil for å få den godkjent. Så ble jeg påkjørt tre dager før eu-kontrollen, så den ble kondemnert. Yey...
Uff, det var leit.Negativ inatt og tanta kom etter jeg testet negativt enda en gang kl 8![]()
Kose megHva skal dere i kveld?