Skravletråd Oktober

Må lage litt liv så vi får flere innlegg

Jeg orker bare ikke krangle. Så mye overskudd har jeg ikke.

eneste bilstoldiskusjon jeg er opptatt av i dag er hva jeg skal gjøre i forhold til lille i magen, som nok skal ha seg en ny stol og om jeg skal orke å dra på barnas hus og kjøpe den jeg antar jeg skal ha, med fireåreingen på slep, uten mannen, på en sikkert stappa babykveld med dårlig bekken.

ok, så blanda jeg meg bittelitt, for det er rett og slett ikke MULIG at en unge på 90 cm er for lang til å sitte bakover, når mine uten det minste problem sitter den veien når de er 15 cm lenger!

Mamma, jeg vet du mener jeg ser trøtt ut, men jeg vil ikke sove
013.JPG

Så absolutt enig med deg:) Snakket med fastlegen min om bekymringer om at jeg skal slite like mye som min mor med graviditet osv (jeg er eneste resultat av 10graviditeter, hvor en av de var tvillinger, og flere utenfor livmor).. Så vi avtalte at i februar skal jeg komme inn å "kreve" oppfølging hos gyn. Vil prøve noen måneder selv først og se hvordan det går:)
Smart av deg å snakke med lege om det tidlig.
Egentlig har man ikke krav på hjelp før man har mistet 3 ganger på rad, men med den historien kan du kanskje få det tidligere dersom dere får problemer..

Back
Topp