Skravletråd Oktober

Må innrømme jeg egentlig syns prøve perioden i tillegg til frustrerende også var litt gøy.
Mye spenning
Så absolutt enig med deg:) Snakket med fastlegen min om bekymringer om at jeg skal slite like mye som min mor med graviditet osv (jeg er eneste resultat av 10graviditeter, hvor en av de var tvillinger, og flere utenfor livmor).. Så vi avtalte at i februar skal jeg komme inn å "kreve" oppfølging hos gyn. Vil prøve noen måneder selv først og se hvordan det går:)

Deilig! :D
Jeg sitter enda i morgenkåpa, mannens sådann. Vurderer å gå i dusjen snart. :p
Misunner :) jeg var ute 09:15 og vært ute siden da. I morgen kun avslapping etter levering i bhg :D

Huff, du kan jo ikke ha alle disse dyrene du ikke tåler :(
Er sambo sine fra før jeg kom inn i bildet, og har ikke hjerte til å be han kvitte seg med dyrene han elsker så høyt som han gjør, og som jeg også har blitt veldig glad i dette året.. Så fikk allergitabletter og nesedråper hos legen nå når jeg var der.. :)

God dag :) snuppa tar sin første lur, og jeg slapper av å gjør litt husarbeid. Så er det babysvømming etterpå, håper jeg får bilen i dag :p også er det tromme øvelse i kveld

Hva skal dere i dag ?
Spennende å få bilen i kveld dag :D
Jeg er på jobb, er ganske lite å gjøre egentlig...

Hvordan gikk det?
Ja, C-streken skal være sterk. T streken trenger ikke være fullt så sterk, bare det er en strek. :p
Negativ inatt og tanta kom etter jeg testet negativt enda en gang kl 8:)

Er sambo sine fra før jeg kom inn i bildet, og har ikke hjerte til å be han kvitte seg med dyrene han elsker så høyt som han gjør, og som jeg også har blitt veldig glad i dette året.. Så fikk allergitabletter og nesedråper hos legen nå når jeg var der.. :)
Skjønner det da :) håper det funker da :)

Så sant så sant:p men fikk et stooort "negativ" like etter jeg testet da.. Fikk menssmerter, så gikk på do.. Og jaggu var tanta kommet gitt.. Jaja, pp2 da!:p
Ååh, typisk da! Da setter dere igang med nytt mot i neste pp ;)

Uff, håper heller ikke det :p den er ikke verdt så mye...
Hehe. Etter vi hadde nettopp brukt 20000 totalt på et år. 10 av de for å få den eu- godkjent - så skrota vi den etter at det ble enda en diesel og oljelekkasje på den. Og den bråka værre enn noe kjøretøy jeg veit om :p

Her fikk jeg sløve en times tid til:-). Herlig siden mini var litt styrete i natt :-)
Så godt da. :)
Jeg fikk meg en time søvn når snuppa la seg igjen :) hjalp på.
Dog er hun begynt å bare ha hviler åå 30-60 minutter flere ganger daglig enn to 2-3 timers hviler som hun pleier å ha :p

Ja ❤️ dette går nok bra :) nå er det ca 4 timer igjen til svar og time til legetimen. Sykemeldingen min er borte så fikk ikke sendt til jobben :p lurer på hvor jeg la den x)
Gravid tåke får du skylde på ;) kan vel få ny hos legen nå da?

Hehe. Etter vi hadde nettopp brukt 20000 totalt på et år. 10 av de for å få den eu- godkjent - så skrota vi den etter at det ble enda en diesel og oljelekkasje på den. Og den bråka værre enn noe kjøretøy jeg veit om :p

Æsjda... Jeg brukte maaange tusen på forrige bil for å få den godkjent. Så ble jeg påkjørt tre dager før eu-kontrollen, så den ble kondemnert. Yey...

Back
Topp