Så absolutt enig med degMå innrømme jeg egentlig syns prøve perioden i tillegg til frustrerende også var litt gøy.
Mye spenning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så absolutt enig med degMå innrømme jeg egentlig syns prøve perioden i tillegg til frustrerende også var litt gøy.
Mye spenning
MisunnerDeilig!![]()
Jeg sitter enda i morgenkåpa, mannens sådann. Vurderer å gå i dusjen snart.![]()
Er sambo sine fra før jeg kom inn i bildet, og har ikke hjerte til å be han kvitte seg med dyrene han elsker så høyt som han gjør, og som jeg også har blitt veldig glad i dette året.. Så fikk allergitabletter og nesedråper hos legen nå når jeg var der..Huff, du kan jo ikke ha alle disse dyrene du ikke tåler![]()
Spennende å få bilen i kveld dagGod dagsnuppa tar sin første lur, og jeg slapper av å gjør litt husarbeid. Så er det babysvømming etterpå, håper jeg får bilen i dag
også er det tromme øvelse i kveld
Hva skal dere i dag ?
Negativ inatt og tanta kom etter jeg testet negativt enda en gang kl 8Hvordan gikk det?
Ja, C-streken skal være sterk. T streken trenger ikke være fullt så sterk, bare det er en strek.![]()
Så flink hun erJeg griner pga bestevenninnen min sliter med vekt og nå har gått ned 12 kg tilsammen. 7 kg på 3 ukerhun er på sånn sted på Sørlandet
![]()
Skjønner det daEr sambo sine fra før jeg kom inn i bildet, og har ikke hjerte til å be han kvitte seg med dyrene han elsker så høyt som han gjør, og som jeg også har blitt veldig glad i dette året.. Så fikk allergitabletter og nesedråper hos legen nå når jeg var der..![]()
Lov det ja!Sitter og koser meg på Birger king :-D
Lov det vel???
;-)
Vis vedlegget 143090
Bil på verksted om en time, få på vinterdekk.
Kan bare glemme å sove noe![]()
Ååh, typisk da! Da setter dere igang med nytt mot i neste ppSå sant så santmen fikk et stooort "negativ" like etter jeg testet da.. Fikk menssmerter, så gikk på do.. Og jaggu var tanta kommet gitt.. Jaja, pp2 da!
![]()
Hehe. Etter vi hadde nettopp brukt 20000 totalt på et år. 10 av de for å få den eu- godkjent - så skrota vi den etter at det ble enda en diesel og oljelekkasje på den. Og den bråka værre enn noe kjøretøy jeg veit omUff, håper heller ikke detden er ikke verdt så mye...
Så godt da.Her fikk jeg sløve en times tid til. Herlig siden mini var litt styrete i natt
![]()
Gravid tåke får du skylde påJadette går nok bra
nå er det ca 4 timer igjen til svar og time til legetimen. Sykemeldingen min er borte så fikk ikke sendt til jobben
lurer på hvor jeg la den x)
Hehe. Etter vi hadde nettopp brukt 20000 totalt på et år. 10 av de for å få den eu- godkjent - så skrota vi den etter at det ble enda en diesel og oljelekkasje på den. Og den bråka værre enn noe kjøretøy jeg veit om![]()
Hihi jaGravid tåke får du skylde påkan vel få ny hos legen nå da?
Oj den er kjip daÆsjda... Jeg brukte maaange tusen på forrige bil for å få den godkjent. Så ble jeg påkjørt tre dager før eu-kontrollen, så den ble kondemnert. Yey...
Bra da. Fått svar?Hihi jafikk ny
![]()
:O :OÆsjda... Jeg brukte maaange tusen på forrige bil for å få den godkjent. Så ble jeg påkjørt tre dager før eu-kontrollen, så den ble kondemnert. Yey...
Slappe av. Tenker strikking. Enn du?Hva skal dere i kveld?