God dag
snuppa tar sin første lur, og jeg slapper av å gjør litt husarbeid. Så er det babysvømming etterpå, håper jeg får bilen i dag
også er det tromme øvelse i kveld
Hva skal dere i dag ?
Hva skal dere i dag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig med en plantfri uke daNope min eneste planfrie dag denne uken og dn skal nytes
God morgen til deg også.God dagsnuppa tar sin første lur, og jeg slapper av å gjør litt husarbeid. Så er det babysvømming etterpå, håper jeg får bilen i dag
også er det tromme øvelse i kveld
Hva skal dere i dag ?
Deilig med sånne dagerGod morgen til deg også.
Ingen planer på oss i dag annet en litt husarbeid når lille U sover igjen
Da blir hun nok glad jaTror ei frøken blir glad for tegnebrett med farger og lekekjøkken i bursdag gavelekekjøkken fant oldeforeldrene pent brukt
![]()
Det klarer du nokjaDette er innlegg nr 278 for meg i oktober, og nr 100 på lista hadde på sist oppdatering 298, så nei helt overkommelig!
For å få 444 innlegg ila okt må jeg vel ha drøyt 40 innlegg pr dag. Og selv om jeg har hektiske dager fremover skal jeg nok greit klare det. Håper jeg.
Dt er det helt klartJa, er alltid greit med sånne dager og![]()
Planfri dag mente du vel?Så deilig med en plantfri uke da
Så utrolig skummelt.Deilig med sånne dageruff fikk en skrekk opplevelse her istad når snuppa satt noe i halsen
Da leste jeg litt fort, syns du skrev uke..Planfri dag mente du vel?
Jeg ble drit redd ! Fikk det heldigvis opp da.Så utrolig skummelt.
Er den store skrekken her
Så flink hun erJeg griner pga bestevenninnen min sliter med vekt og nå har gått ned 12 kg tilsammen. 7 kg på 3 ukerhun er på sånn sted på Sørlandet
![]()
Det går som regel greit, men forferdelig mår det står påJeg ble drit redd ! Fikk det heldigvis opp da.
Å nei det får jeg nok aldriDa leste jeg litt fort, syns du skrev uke..
JaSå flink hun er![]()
Ja herregud ! Trodde jeg skulle dø, og fikk kaffe over hele meg, Hehe så ikke at jeg duppa håret i kaffenDet går som regel greit, men forferdelig mår det står på
Takk ble en god tur idagSå koselig, har en fin tur![]()