Skravletråd Oktober

Åh, at det skulle være så vanskelig å stå opp! Er griiisekaldt utenfor dyna! *brr*
Men, tror jeg bør ordne mat her snart altså...

Farmville har jeg ikke spilt på mange måneder.
Syns det ble for mange oppdrag og bare stress, ikke kos

JEg spiller det litt av og på, det er litt for mye oppdrag ja, så jeg sorterer hva jeg gidder... det er sånn passe hjernedødt når hodet ikke er med. Nå begynner jeg å komme på plass da. Hodet altså.

Lurer på om jeg klarer komme meg inn på topp100 ila dagen jeg...?

Legen kommenterte puppene mine :p haha lo godt da x) fikk kopi av sykemelding og dette var time for ul men siden jeg nettopp har hatt så venter vi så jeg ikke skal bli redd :) hcg trengte vi ikke ta idag da det ble tatt igår :) føler meg godt tatt vare på ❤️

Mangler du mye?
Dette er innlegg nr 278 for meg i oktober, og nr 100 på lista hadde på sist oppdatering 298, så nei helt overkommelig!

For å få 444 innlegg ila okt må jeg vel ha drøyt 40 innlegg pr dag. Og selv om jeg har hektiske dager fremover skal jeg nok greit klare det. Håper jeg.

Virker ikke positivt nå heller, men tusen takk:)

Ikke helt i form enda, men skal til legen kl 10.30, lurer på om det er allergien min som er skyldig.. Og vi har jo både hund og katt, og begge er jeg egentlig allergisk mot.. Men går greit sålenge jeg har allergisprøyte som funker:)
Huff, du kan jo ikke ha alle disse dyrene du ikke tåler :(

Back
Topp