Vi pratet her inne om at det var noen som ikke så streken på hcg tester tidlig. Så skulle se om se så min første testIkke se streken??
Fin strek der da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi pratet her inne om at det var noen som ikke så streken på hcg tester tidlig. Så skulle se om se så min første testIkke se streken??
Fin strek der da
Så sant så santHehe. Nei den testetydinga er jo nesten en helt egen vitenskap![]()
TakktakkSå kjedelig, masse lykke til med videre testing
TakkOk, masse lykke til med veien videre.
Må ha vært en tøff beslutning
Tror jeg glemte den på legekontoret sistMasse lykke til.
Den kan ikke ligge i vesken din, eller hanskerommet i bilen?
Jeg har vært gravid 8 ganger, jeg kan si at når man får positiv test varierer veldig.Vi pratet her inne om at det var noen som ikke så streken på hcg tester tidlig. Så skulle se om se så min første testja og det er faktisk 10 DPO :O
Må innrømme jeg egentlig syns prøve perioden i tillegg til frustrerende også var litt gøy.Takktakktanta kom rett før jeg gikk ut døra, så må vente litt før jeg kan ta en ny testerunde
![]()
Be om en ny kopi når du er der i dag duTror jeg glemte den på legekontoret sistups ... Samme som jeg holdt på å gå ut med blåsokker fra bhg
tusen takk
![]()
Med lille E fikk jeg aldri positiv test kun hos legen på blodprøve og kun hatt skyggestrek på de 4 før nå. Med lille N testet jeg aldri før slutten av uke 5 og nå veldig tidligJeg har vært gravid 8 ganger, jeg kan si at når man får positiv test varierer veldig.
Med eldsten fikk jeg det først 16 DPO, med frøkna så jeg antydning til strek allerede 8 DPO.
De fleste gangene har jeg sett antydning til noe 10-11 DPO
Slappe av, skravle, husarbeid...
Ikke noe spennende
Kanskje fortsette å "rydde" i kjøkkenskapet
Lykke til med bilen
Skal detBe om en ny kopi når du er der i dag du
Det er da ikke så mye, det burde vi fint klareHa en strålende dag jenter. Jeg åper på 27 000 innlegg i denne tråden i løpet av dagen. Tar dere utfordringen?
Kanskje det er tvillingerMed lille E fikk jeg aldri positiv test kun hos legen på blodprøve og kun hatt skyggestrek på de 4 før nå. Med lille N testet jeg aldri før slutten av uke 5 og nå veldig tidlig![]()
Ha en strålende dag jenter. Jeg åper på 27 000 innlegg i denne tråden i løpet av dagen. Tar dere utfordringen?
Er den gammel?Høres greit ut
Jo, takkdet trengs vel...
Er den gammel?
Det er bare snakk om 1.300 innlegg, så langt fra umulig.Tja... det burde jo gå. Om vier mange nbok med futt. Futten min kommer kanskje snart?
SupertGod morgen, jenter.
Har det bra jeg
Planer for dagen
Men 10 år på en bil er vel ofte da den begynner å feile merDen er fra 2005
Men det er batteriet som holder på å tulle nå.. Skal få broderen til å komme med startkabler, så vi kan rulle litt med den
Men den feiler sikkert mye annet og..