Fikk du de 12?Jeg trenger 12 innlegg til før jeg tar pause å legger sammen klær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du de 12?Jeg trenger 12 innlegg til før jeg tar pause å legger sammen klær
Der skulle du vært ;-)Lov det ja!
Enig. Må nok innom den tråden..ok, så blanda jeg meg bittelitt, for det er rett og slett ikke MULIG at en unge på 90 cm er for lang til å sitte bakover, når mine uten det minste problem sitter den veien når de er 15 cm lenger!
Det er viktigMå jo være ved godt motEneste denne tanta og de sylskarpe klørne hennes som plager meg nå.. Fyyy så vondt menssmerter er..
![]()
Ja vi er superfornøyde!De virker kjempegreie!! Store og gode!
Nei.Har du kommet deg i dusjen???
Herlighet, så greit! Rett og slett en varebil?Ja vi er superfornøyde!
Fått plass til hundebur, to vogner og bagasje uten problemer;-)
Hihi, bare å komme seg avgårde ;-)Nei.
Haha, klokka er snart halv to. Jeees.
Hm. Burde vel det.Hihi, bare å komme seg avgårde ;-)
Ja nesten;-)Herlighet, så greit! Rett og slett en varebil?![]()
"Hiv'n på skraphaugen"![]()
Vrakpanten var mer verdt enn vår 20 år gammel slitne Mercedez![]()
Så bra det kom noe godt ut av det da![]()
Ser ikke ut som det blir ny bil i dag, men da kommer den sikkert i morgen![]()
Hvor mange dager er du da?noen som har greie på hcg stigning? min var 2000 forrige onsdag og igår 9000, men hos gyn var den 8600 litt under 20 timer før. hmmm den har jo ikke steget så bra på de timene da ... frøken nervøs .....
Utrolig praktisk!! Savner bil med plass til alt, altså.Ja nesten;-)
Og min store samboer på 188 cm og stor ellers også har klart å sitte i baksetet mellom en beltestol og et besafe bakovervendt ;-)
Hcg er så individuelt! Du har stigning, og ganske god stigning! Syns det ser bra ut jeg, uten å være ekspert!noen som har greie på hcg stigning? min var 2000 forrige onsdag og igår 9000, men hos gyn var den 8600 litt under 20 timer før. hmmm den har jo ikke steget så bra på de timene da ... frøken nervøs .....
idag 5+4/5+5Hvor mange dager er du da?
Ja vi elsker den bilen :-DUtrolig praktisk!! Savner bil med plass til alt, altså.har ikke turt å prøve om jeg får vogna inn i bilen min engang enda.
![]()