Skravletråd Oktober

Det er bare snakk om 1.300 innlegg, så langt fra umulig.
Jeg trenger en god porsjon av dem.
Var det ikke rundt kl 10 futten din pleier å komme?

Jeg trodde det var sånn rundt 10 ja, i alle fall sånn en times tiof før lunsj sånn ca? I dag kjennes det ikke ut som om den har kommet enda, jeg har fortsatt mest lyst å gå og legge meg igjen

En fartsfylt dag med andre ord :) planer for dagen I dag?
Ja rimelig full dag ;-)

Nå sitter jeg på venterommet hos Osteopaten.
Så skal jeg unne meg en kopp kaffe mocca og spise litt før jeg drar på søpla med et lass. Så skal jeg få på vinterdekk 12.30.
Burde duppet litt og men...

God morgen :) snuppa sto opp halvtime før vi pleier idag. Fikk sjokk :p ca 5 timer til jeg får svar på hcg :) ellers så skal jeg levere hun i bhg til normal tid og til legen. Tenkte kanskje å ta turen til barnas hus men får se. Prøver å holde meg opptatt så ikke jeg skal være så redd. ME blir jo mye bedre når jeg er gravid :)
God formiddag:D og lykke til med prøvesvar!

God morgen. Etter 9 dager med kun flytende i munnen. Kunne jeg i dag lage meg knekkebrød med leverpostei. Og det smakte himmelsk! :D Tok GBP sist mandag.

Senere blir det fiskeboller ♡♡♡
God formiddag:D
Kan tenke meg det var herlig ja!
Alt bra?:)

Da syns jeg du skal gjøre det og komme sterkere tilbake etter en hvil.

Greia er at jeg får jo ikke sove nå, så jeg kan likegodt sitte her. Bekkenet har det like greit i sofaen som i senga, tenker jeg. Strikker litt, irriterer meg over t farmville ikke starter opp, småskravler litt og satser på at det kommer seg snart.

Uff da stakkars liten.
Hva er galt?
Vel, vært mye hosting på og av i flere uker egentlig...men ikke noe voldsomme greier.
Så fikk han øyekatarr, det er nesten bra nå...men ikke helt.
Begynte dagen etter bursdagen med feber...hoste ble styggere.
Så til legen. Hun likte ikke det hun hørte når hun lyttet på han.
Bakterielt. Får med. 3 typer nå:O
Spiser veldig lite:(

Vel, vært mye hosting på og av i flere uker egentlig...men ikke noe voldsomme greier.
Så fikk han øyekatarr, det er nesten bra nå...men ikke helt.
Begynte dagen etter bursdagen med feber...hoste ble styggere.
Så til legen. Hun likte ikke det hun hørte når hun lyttet på han.
Bakterielt. Får med. 3 typer nå:O
Spiser veldig lite:(
Stakkars liten :( masse god bedring ❤️

Greia er at jeg får jo ikke sove nå, så jeg kan likegodt sitte her. Bekkenet har det like greit i sofaen som i senga, tenker jeg. Strikker litt, irriterer meg over t farmville ikke starter opp, småskravler litt og satser på at det kommer seg snart.
Farmville har jeg ikke spilt på mange måneder.
Syns det ble for mange oppdrag og bare stress, ikke kos

Aah:p synes du de virker greie?:)

Så ikke denne før nå!
Men Tja. Har bare testet en (for å se etter skygger..)
Den var helt blank i alle fall :p
Ingen skyggestrek eller tull. Får se om de klarer vise gravid snart og! :D

Back
Topp