He he lillelørdag er fintHurra for lillelørdag ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he lillelørdag er fintHurra for lillelørdag ;-)
Jada gjorde det altsåFikk du de 12?
hehe kjenner jeg det med godis. ikke stort problem nå for jeg liker ikke godis eller brus nåGår ut på kjøkkenet for å finne seg noe å spise.
Her var det rotete
Begynner å rydde litt.
Hvorfor i alle dager står det sjokolade der, arg, jeg begynner å bli rimelig lei av å ha godter ut over hele huset.
Men dersom jeg setter det fra den hylle det, og det fra den der vil jeg få den hyllen ledig, og jeg kan samle alle godter på et sted
Opp og ned, ut og inn, 4 hyller ryddet og omorganisert hvor en ble ledig og fylt...
Nå slappe litt av før jeg rydder i det lille som står utover fra hyllene som egentlig ikke har noe på kjøkkenet å gjøre..
Oi, så var det det med mat da, det hadde jeg helt glemt![]()
Sender den med en gangDet er viktig![]()
Men den tanta kan du bare sende hit. For jeg trenger at den skal komme nåustabil syklus, men må ha den nå !
Den skjønte jeg ikke.Hvorfor legger jeg ikke ammen klær med engang!!
Ja, høres lurt utBle negativt på testen inatt, mn gir ikke opptester om et par dager dersom tanta ikke kommer innen det
![]()
Ser den fintVis vedlegget 143059
Ser dere streken min der? Er vel 10 DPO men jeg bare visste jeg var gravidsiden dere sa dere ikke så streken så skal jeg se om dere ser denne
![]()
tenk det er over 2 uker siden jeg tok den testen derSer den fint![]()
JeppDen som venter på noe godt... og så videre
Hahahahahaha!!!!!Går ut på kjøkkenet for å finne seg noe å spise.
Her var det rotete
Begynner å rydde litt.
Hvorfor i alle dager står det sjokolade der, arg, jeg begynner å bli rimelig lei av å ha godter ut over hele huset.
Men dersom jeg setter det fra den hylle det, og det fra den der vil jeg få den hyllen ledig, og jeg kan samle alle godter på et sted
Opp og ned, ut og inn, 4 hyller ryddet og omorganisert hvor en ble ledig og fylt...
Nå slappe litt av før jeg rydder i det lille som står utover fra hyllene som egentlig ikke har noe på kjøkkenet å gjøre..
Oi, så var det det med mat da, det hadde jeg helt glemt![]()
Sammen klærDen skjønte jeg ikke.
Ammeklær, er dere prøvere igjen?
Takk for detÆsj da,god bedring til S
Skal se om jeg får litt tid i kveldHa en strålende dag jenter. Jeg åper på 27 000 innlegg i denne tråden i løpet av dagen. Tar dere utfordringen?
Godt å høreJeg har det kjempebra takk![]()
Deg da?![]()
God bedring!Godt å høre
Her er alt topp, en syk unge men satser på at det går fort over!![]()