Skravletråd Oktober

fant dette:
Between 1,200 and 6,000 mIU/ml serum, the hCG usually takes 72-96 hours to double
Above 6,000 mIU/ml, the hCG often takes over four days to double

Går ut på kjøkkenet for å finne seg noe å spise.
Her var det rotete :rolleyes:
Begynner å rydde litt.
Hvorfor i alle dager står det sjokolade der, arg, jeg begynner å bli rimelig lei av å ha godter ut over hele huset.
Men dersom jeg setter det fra den hylle det, og det fra den der vil jeg få den hyllen ledig, og jeg kan samle alle godter på et sted :rolleyes:
Opp og ned, ut og inn, 4 hyller ryddet og omorganisert hvor en ble ledig og fylt...
Nå slappe litt av før jeg rydder i det lille som står utover fra hyllene som egentlig ikke har noe på kjøkkenet å gjøre..

Oi, så var det det med mat da, det hadde jeg helt glemt :P

Begynner å rydde litt.
Hvorfor i alle dager står det sjokolade der, arg, jeg begynner å bli rimelig lei av å ha godter ut over hele huset.
Men dersom jeg setter det fra den hylle det, og det fra den der vil jeg få den hyllen ledig, og jeg kan samle alle godter på et sted :rolleyes:
Opp og ned, ut og inn, 4 hyller ryddet og omorganisert hvor en ble ledig og fylt...
Nå slappe litt av før jeg rydder i det lille som står utover fra hyllene som egentlig ikke har noe på kjøkkenet å gjøre..

Oi, så var det det med mat da, det hadde jeg helt glemt :p
hehe kjenner jeg det med godis. ikke stort problem nå for jeg liker ikke godis eller brus nå :p
mye å rydde her til helgen kan man si :p skal rydde litt før jeg skal hente frøkna i bhg :) tok ikke med noe mat da de har varm lunsj i bhg og da er hun ikke sulten på ettermiddagsmaten :)

må vel snart sette i gang med litt husarbeid før jeg henter snuppa i barnehagen vel :)

Begynner å rydde litt.

Oi, så var det det med mat da, det hadde jeg helt glemt :p
Hahahahahaha!!!!!

Back
Topp