Skravletråd Oktober

God morgen. Etter 9 dager med kun flytende i munnen. Kunne jeg i dag lage meg knekkebrød med leverpostei. Og det smakte himmelsk! :D Tok GBP sist mandag.

Senere blir det fiskeboller ♡♡♡
Oi, det var lenge, hva har skjedd?

God morgen.

Rolig morgen for en gangs skyld.

Mannen skal til legen 9.15 så han drar ikke på kontoret først, logger vel på hjemmefra etc.

Jeg er jo sykemeldt onsdager. Så ungene får en uvanlig hjemme-frokost før skole og bhg.
Deilig det også avogtil

Kan jeg spørre om hva du var før operasjonen?
105 kg. Med mine 165 cm. Fikk den dekka grunnet tilleggsykdom. Har leiden mutasjon og får raskere blodpropp og har opplevd det. Så dermed er faren større for å få det når jeg var ganske overvektig.
Dessverre prøvd masse for å komme ned. Eneste som funka var reductil. Men den gikk jo av markedet :( Så etter 3 år i tenkeboksen ang operasjon gikk jeg for det. Tok 10 mnd fra søknad til fullført. :)

God morgen!

God start på fridagen må jeg si...
Frøkna våkna 5.15 og hørte dessverre pappan sin på badet, så hun nekta å sove igjen.
Men hun fikk heller ikke lov å stå opp..
Så vi har krangla i senga i et par timer :p
For står hun opp våkner storebror, og han trenger også søvnen sin.. Og hun sovnet ikke før 20 i går kveld, så har mistet nesten tre timers søvn totalt i natt ifht vanlig nattesøvn... Blir en morsom ettermiddag :p

Storebror våkna 6.30 han og, men han fikk jeg sneket opp uten at frøkna merka det, og så lå vi til klokka ringte, det hadde jeg sagt til henne.

Jaja, godt jeg har fri, men kan jo ikke sove bort dagen heller...
Klart man ikke kan sove bort dagen;)
Kos deg med fridag

105 kg. Med mine 165 cm. Fikk den dekka grunnet tilleggsykdom. Har leiden mutasjon og får raskere blodpropp og har opplevd det. Så dermed er faren større for å få det når jeg var ganske overvektig.
Dessverre prøvd masse for å komme ned. Eneste som funka var reductil. Men den gikk jo av markedet :( Så etter 3 år i tenkeboksen ang operasjon gikk jeg for det. Tok 10 mnd fra søknad til fullført. :)
Det tok ikke lang tid, vet om andre som venter mye lenger

Back
Topp