OKTOBER SKRAVEL

Kjedelig at han ikke er i slaget, håper han blir piggere etter natten :)
Vårruller er deilig. Laget selv eller? :)

Ja håper det. Han kviknet til etter paracet, og var fin etter det. Så håper det ikke kommer tilbake :) han blir så fryktelig sutrete :p haha..

Jepp lagde selv :D namnam :)
 
Vi har vært å shoppet på grensen i dag.
Fikk kjøpt en o'neill snowboard jakke til Wael. Før 1000, nå 400! Rimelig fornøyd med det. Pluss lego og litt småtterier, så nå er vi ca ferdig med han til jul. Til Mina har vi bestilt et kjøkken, leketelt og kjøkkenutstyr. Nesten ferdig med alle jule og bursdagsgaver. Herlig :)

Vi har spist taco i dag, tv-boksen er ødelagt så det er nedtur. Men har masse gossip girl på nettbrettet, som jeg koser meg med hver kveld :) :)

Ha en fin kveld :)

Oi for et bra kjøp! :D deilig å nesten være ferdig med sånt! Jeg har ikke begynt med julegaver enda :p men bare pga økonomien egentlig.
Synd med tv-boksen! Så godt man har mulighet til å se andre steder :D
Ha en fin kveld du å :)
 
Oi for et bra kjøp! :D deilig å nesten være ferdig med sånt! Jeg har ikke begynt med julegaver enda :p men bare pga økonomien egentlig.
Synd med tv-boksen! Så godt man har mulighet til å se andre steder :D
Ha en fin kveld du å :)
Deilig når man får på salg :)
Kjøper litt her og der, så merker jeg det ikke så godt. Begynte i september, i stedet for å bli sååå blakk i desember hehe :)
Håper det ordner seg med det økonomiske. Dyrt med julen :( Selvom det er veldig koselig også :)
 
Deilig når man får på salg :)
Kjøper litt her og der, så merker jeg det ikke så godt. Begynte i september, i stedet for å bli sååå blakk i desember hehe :)
Håper det ordner seg med det økonomiske. Dyrt med julen :( Selvom det er veldig koselig også :)

Ja jeg handler også mye yttertøy på salg:D spesielt på sportsbutikker. Syns kvaliteten er så bra :) det meste av vinter yttertøy har jeg handlet på salg på G-sport:) her har det vært så mye bursdager i september og oktober, så har ikke sjans til å handle julegaver før november haha.. julen er koselig :) men man må også gi gaver etter hva man har råd til :)
Til uka skal jeg se om jeg får kontaktet en eiendomsmegler som kan gi oss en enkel takst på leiligheten. For om vi kan øke lånet på leiligheten, så blir vi kvitt mye gjeld og får da minst 3-4 Tusen ekstra i mnd :)
 
Hei og hå! :)
Fin helg her, med jentekveld på meg på fredag og avslapning ellers.
Jeg har også begynt å planlegge litt mot advent og jul, men ikke handlet noe særlig enda.
I morgen skal vi på IKEA for å kjøpe skap til der vi har satt opp vegg nå, så kanskje det blir litt gavehandling i samme slengen :)
 
Ikea er et fint sted å handle julegaver ja:) kansje jeg må ta turen etterhvert å :D

Rolig helg her. Leoh fikk ikke noe mer feber, men kasta litt opp i 22tiden igår. Og det var den eneste gangen! Merkelig. Fin form idag, men var litt småslapp før middag idag. Så blir hjemme med han imårra uansett. Også tilfelle han er smittsom! Var visst en annen unge på avdelingen hans som også fikk feber på lørdag og kasta opp én gang, og var frisk idag. Så er nok noe som går hehe..aner ikke hva det er jeg :D Ellers har jentene lekt inne og ute, perla smykke og søla med perler osv :p

I kveld blir det rester av smågodt og farmen :D hva skal dere i kveld? :)
 
Ikea er et fint sted å handle julegaver ja:) kansje jeg må ta turen etterhvert å :D

Rolig helg her. Leoh fikk ikke noe mer feber, men kasta litt opp i 22tiden igår. Og det var den eneste gangen! Merkelig. Fin form idag, men var litt småslapp før middag idag. Så blir hjemme med han imårra uansett. Også tilfelle han er smittsom! Var visst en annen unge på avdelingen hans som også fikk feber på lørdag og kasta opp én gang, og var frisk idag. Så er nok noe som går hehe..aner ikke hva det er jeg :D Ellers har jentene lekt inne og ute, perla smykke og søla med perler osv :p

I kveld blir det rester av smågodt og farmen :D hva skal dere i kveld? :)
Får håpe han bare blir bedre nå da :)

Ungene sovnet som de skulle (som de som regel gjør tross klokkestilling!), og jeg har malt ett strøk på den "nye" kjøkkenveggen. Restespising her også ;)
 
Jeg har jo også perlet i dag :-D
ImageUploadedByBV Forum1445803093.930760.jpg
 
Så flink du er :p
Takk takk ;)
Jeg har fått en ide om å lage adventskalender som kan brukes år etter år, og tenker å lage den ganske nøytral. Da kan vi pynte den med forskjellige ting hvert år, f.eks figurer laget av perler :)
 
Takk takk ;)
Jeg har fått en ide om å lage adventskalender som kan brukes år etter år, og tenker å lage den ganske nøytral. Da kan vi pynte den med forskjellige ting hvert år, f.eks figurer laget av perler :)
Så lurt :)
 
Marianne: deilig med litt fri, men kjipt du våknet så tidlig. Er formen fin?
Takk som spør! Formen er bra ja :) kvalmen hører sjeldenheten til nå, kommer kun om det er for lenge mellom måltidene :) ellers føler jeg meg nesten som meg selv igjen, sånn bortsett fra kulemagen og gullfisken som spreller rundt inni der ;)
 
Ja, man får mange ideer av å kikke rundt på nett :)
Planen her er å lage kalender av Playmo julekrybbe. Problemet er bare at den ikke er for salg i Norge :p håper jeg finner den i London!
 
Planen her er å lage kalender av Playmo julekrybbe. Problemet er bare at den ikke er for salg i Norge :p håper jeg finner den i London!
Håper du finner det da :) her blir det en god blanding i år tror jeg!
 
Får håpe han bare blir bedre nå da :)

Ungene sovnet som de skulle (som de som regel gjør tross klokkestilling!), og jeg har malt ett strøk på den "nye" kjøkkenveggen. Restespising her også ;)

Ja får håpe det :) men sutrer litt i søvne. Så han har nok et eller annet ubehag! Men håper han sover godt :) jeg lå og sov med et halvt øye åpent omtrent, pga oppkasten! Men det var jo ingen vits :p
Ungene sov normalt her å :D og dem la seg senere enn vanlig igår. Uten at det hadde noe med klokkestilling å gjøre. Så da våkna jeg og sambo før dem faktisk haha.. da var klokka 7, og dem våkna etter det en gang :D så da fikk vi lagt dem til normalt klokkeslett i dag :) ikke merket noe spesielt til tiden selv denne gangen heller :) hva med deg?

Så moro! Åssen farge? Blir sikkert bra med skap og alt:D
 
Jeg har jo også perlet i dag :-D
Vis vedlegget 142787
Takk takk ;)
Jeg har fått en ide om å lage adventskalender som kan brukes år etter år, og tenker å lage den ganske nøytral. Da kan vi pynte den med forskjellige ting hvert år, f.eks figurer laget av perler :)

Kreativt av deg :D blir nok veldig bra :) en ting jeg VET jentene skal få fordelt i noen av lukene er stjerer som lyser i mørket :) som dem kan henge opp på rommet sitt :D
 
Ja får håpe det :) men sutrer litt i søvne. Så han har nok et eller annet ubehag! Men håper han sover godt :) jeg lå og sov med et halvt øye åpent omtrent, pga oppkasten! Men det var jo ingen vits :p
Ungene sov normalt her å :D og dem la seg senere enn vanlig igår. Uten at det hadde noe med klokkestilling å gjøre. Så da våkna jeg og sambo før dem faktisk haha.. da var klokka 7, og dem våkna etter det en gang :D så da fikk vi lagt dem til normalt klokkeslett i dag :) ikke merket noe spesielt til tiden selv denne gangen heller :) hva med deg?

Så moro! Åssen farge? Blir sikkert bra med skap og alt:D
Jeg har ikke merket så mye, bortsett fra at minsten har våknet veldig tidlig noen morgener nå. Ca kl 5 - altså kl 4 ny tid i dag :p
Ellers helt greit!
Veggen blir bommulshvit, som resten. Kjedelig, men vi orker ikke å male hele kåken :p
 
Kreativt av deg :D blir nok veldig bra :) en ting jeg VET jentene skal få fordelt i noen av lukene er stjerer som lyser i mørket :) som dem kan henge opp på rommet sitt :D
Det var et godt tips ;)
Bokstavene skal minsten få i kalenderen. Og så har jeg kjøpe litt sokker og truser ;)
 
God morgen! :)
Minsten våknet ganske tidlig i dag også, men vi øver litt på å holde ut i sengs til litt mer menneskelig tid å stå opp på :p vi var da nede i stua kl 06.30, og ventet med iPad til vi kom ned. Han våkner nemlig grytidlig og vil spille eller se film :-o
Men han har fått staheten sin fra meg, så nå nekter jeg å både stå opp og gi han iPad før kl er 6.30!
Hva skal dere i dag?
 
Back
Topp