Novembergull<3

Ohoy! Gikk plutselig opp for meg at det bare er 22 timer igjen til ks :-O Så nå ble det rundvasking hjemme... Soverommet og badet er tatt, så var det bare resten igjen :p

Herregud!! I morgen tidlig er han ute! Ååh, kan nesten ikke tro det er sant :-D <3
 
Ohoy! Gikk plutselig opp for meg at det bare er 22 timer igjen til ks :-O Så nå ble det rundvasking hjemme... Soverommet og badet er tatt, så var det bare resten igjen :p

Herregud!! I morgen tidlig er han ute! Ååh, kan nesten ikke tro det er sant :-D <3
Ja nå er tiden snart der :D heier masse på dere og venter spent på oppdatering på hvordan dere har det ;)
 
Sen oppdatering, tiden har flydd avgårde og lille TJ er allerede 16 dager! 26/10 kl. 11.05 kom verdens fineste gutt ut og veide 4000 g <3 Ks gikk veldig bra bortsett fra en runde med blodtrykksfall hos meg noen minutter etter at lille gullet var kommet ut.. :) Så den stolte pappa'n ble sittende på rommet vårt med TJ på brystkassen frem til at jeg var ferdig sydd, og kom inn på oppvåkningen :) Vi slet litt med ammingen den første uken, men nå går det heldigvis greit :-D TJ ble født med ett lite hareskår/leppespalte, men heldigvis ingen plager med gomme eller gane! :) Så var også fontanellen og pilstrømmen veldig lite/grodd nesten sammen.. Så farer for at det blir en del operasjoner på lille framover :-( Noe som skjærer i mamma hjertet.. Men, det er jo for hans eget beste, så er spent på hva de sier på haukeland og oslo universitets sykehus når vi skal dit.. Heldigvis er det ikke noe som plager han nå, så vi har en blid og fornøyd gutt som spiser og sover mye :) <3 Vi virkelig elsker den nye hverdagen med gullet vårt <3
 
Back
Topp