Novembergull<3

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Endelig etter over 1 år satt spira, og dette blir vårt første og spenningen er høy! :D
Hadde ikke forventet at den skulle sitte den mnd, da jeg skulle være bortreist ved el og så skulle vi flytte, men vips så ble det! :D
Idag er jeg 6+3 og terminkalkulatoren sier terminen er 1. November :D

I dag har jeg vært på shopping, hvor jeg fant myyye fint <3 (Over ivrig? Nei aldri :D ) Skal legge ut bilde etterhvert :D
 
Last edited:
Teppe, votter, bilpose, 2 bukser og 1 body :)
 

Vedlegg

  • 1426032104147.jpg
    1426032104147.jpg
    45,9 KB · Visninger: 51
Gode ting skjer når man minst venter det <3 gratulerer! Fine klær også :)
 
Gode ting skjer når man minst venter det <3 gratulerer! Fine klær også :)

Takk! :D
Skal gå igjennom alt jeg har i kveld, bare for å se :p Når jeg har funnet noe jeg virkelig liker på salg, så har jeg ikke klart og dy meg, så har begynt å bli litt.. :) :p Har du shoppet noe?
 
Takk! :D
Skal gå igjennom alt jeg har i kveld, bare for å se :p Når jeg har funnet noe jeg virkelig liker på salg, så har jeg ikke klart og dy meg, så har begynt å bli litt.. :) :p Har du shoppet noe?

Jeg er egentlig på "prøver" men må bare snike litt på dere :D er på pp.2 nå, og ble medlem her på bv i går ^^, men jeg gleder meg sånn til å kunne shoppe når det er noen å shoppe til :D <3
 
Jeg er egentlig på "prøver" men må bare snike litt på dere :D er på pp.2 nå, og ble medlem her på bv i går ^^, men jeg gleder meg sånn til å kunne shoppe når det er noen å shoppe til :D <3

Åååh! :D Velkommen til BV, får håpe du kommer inn på ett terminforum snarest! :D
 
Åååh! :D Velkommen til BV, får håpe du kommer inn på ett terminforum snarest! :D

Tusen takk :D er på cd16 så jeg gleder meg bare til å se, forhåpentligvis kommer ikke TR om 12 dager :D krysser fingrer og tær for at jeg kan sjekke inn på terminforum snart! ^^
 
Idag har jeg fått sett spira mi som har ett sterkt hjerte <3
UL ble gjort av lege, å han mente jeg hvertfall var 8 uker på vei ( men det vil jo si at jeg hadde el 3-4 dager før siste tr.? Haha, umulig) så den vokser da veldig hvertfall :D Var bare dumt jeg ikke fikk noe bilde med idag, slik at sambo også fikk se :( Men! Det blir jo flere kjangser :)
 
Idag har jeg fått sett spira mi som har ett sterkt hjerte <3
UL ble gjort av lege, å han mente jeg hvertfall var 8 uker på vei ( men det vil jo si at jeg hadde el 3-4 dager før siste tr.? Haha, umulig) så den vokser da veldig hvertfall :D Var bare dumt jeg ikke fikk noe bilde med idag, slik at sambo også fikk se :( Men! Det blir jo flere kjangser :)
Så bra den vokser godt! Må være deilig å få bekreftet at alt er som det skal ;)
 
Så bra den vokser godt! Må være deilig å få bekreftet at alt er som det skal ;)

Ja, det var helt fantastisk :D <3 Håper vi får komme inn i uke 12 også få ta en titt da også :) Blir kanskje enda litt mer spennende for sambo. Å bli med da :)
 
I morgen/idag deles nyheten med de kommende besteforeldrene! Jeg gleder meg fryktelig mye, og tenker at går det galt, så får de være med på det også.. :)
Nå skal jeg bare prøve og sove bort den fryktelige tannpinen, slik at det går fortest mulig og komme seg til tannlegen i morgen tidlig! Ååå du jevlar det skal bli godt å få trekt den hersens visdomstanna!
 
Det var så gøy og fortelle nyheten til de kommende besteforeldrene i går, det ble latter og tårer og jeg tenker at det kunne ikke gått bedre :D Svigers fikk servert kopper med kaffe hvor det sto verdens beste farmor og farfar på, men det tok så lang tid før de så hva som sto der.. :p Så det ente med at sambo. Utbrøt: " Dere er ikke akkurat noen lesehester eller?" Hihi.. da fikk de øye på hva som sto der :D
Mine foreldre klarte ikke slutte og le, utrolig nok, tårene trillet på de mens latteren gikk rundt :D
 
Det var så gøy og fortelle nyheten til de kommende besteforeldrene i går, det ble latter og tårer og jeg tenker at det kunne ikke gått bedre :D Svigers fikk servert kopper med kaffe hvor det sto verdens beste farmor og farfar på, men det tok så lang tid før de så hva som sto der.. :p Så det ente med at sambo. Utbrøt: " Dere er ikke akkurat noen lesehester eller?" Hihi.. da fikk de øye på hva som sto der :D
Mine foreldre klarte ikke slutte og le, utrolig nok, tårene trillet på de mens latteren gikk rundt :D
Så koselig :) greit å kunne samle alle for å fortelle, ja.
 
7+0 idag og bare 34 dager igjen til jeg er inne i de magiske 12 :D
Har vært en rolig helg, hvor familiene våre har fått vite den store nyheten og vi har grillet og koset oss i god været :)
Perfekt helg, som heldigvis varer helt til onsdag!
 
Jeg og min mor skal til Tr.heim idag, å jeg gleder meg så inderlig til hotell, shopping og total avslapping :) ( *veldig tidlig ute* Så må jeg jo kanskje se om jeg ikke finner noe fint til lille nurket i magen <3 ) hihi ;)
 
I dag tenker jeg at jeg burde surre meg avgårde og ringe til jordmor og bestille første svangerskapskontroll. 7+3 i dag, så da blir det forhåpentligvis ikke så lenge til :)
 
Da var timen bestilt, og første svangerskapskontroll blir 20 april ( ca uke 13 ) :D jeg gleder meg skikkelig, og sambo gleder seg til og få bli med :D
 
Må jo også tilføye at jeg gleder meg så indelig til de neste 3 dagene har gått og at vi kommer inn i uke 8! For i mai i fjor mistet jeg i uke 7! Men, jeg har myyyye mer symptomer på graviditeten nå, og sitter med en mye bedre følelse på at det skal gå bra nå! :)

Har ikke sagt ifra på jobb enda om svangerskapet. Men jeg har fått lettere arb. Oppgaver, så føler ikke for å si noe før jeg har passert uke 12 :) Jeg er skikkelig spent, for jeg har fått større stilling, så håper sjefen blir glad istede for sur og stresset.. :)
 
I morgen går jeg inn i (mine) magiske 8 uker <3
Og jeg fant ut i går kveld at jeg skulle veie meg for å se om jeg har lagt på meg noe. For så oppblåst har jeg aldri vært før! Men helt utrolig, har gått ned 5 kg siden jeg fant ut at jeg var gravid!! :D Men siden jeg er så overvektig, så ser jeg egentlig ikke så mørkt på det og gå ned litt, for det eneste jeg har kuttet ut er redbull! Så krysser fingrene for at jeg legger på meg lite/ingenting under svangerskapet :)
 
Halsbrann, trøtt og tidvis kvalm.

Slik har min hverdag vært den siste uken, så krysser fingrene for at det går over snart! :/ Men jeg er jo sjeleglad for at jeg ikke kaster opp!! *bank i bordet og kryss i taket* :p
 
Back
Topp