Skravletråd

Hva er et must å ha med til Paris nå da? Totoro??:P
Hmm.. er vel ikke så mye man må ha med - hvis du ser bort ifra de vanlige tingene man tar med på reise. Ville sjekket værmeldingen da - ikke alltid det er så varmt I september.

Ville derimot laget en plan over hvor dere vil gå/hva dere vil se :) og så får dere kose dere masse masse :)

Njet - bare hørt om.

Ironien er at hun sa det sikkert ikke var nødvendig men at hun heller ville være på den sikre siden

Det sa de til meg sist og og den var helt fin, men sikkert greit å sjekke det. Er ikke så gøy test, men det går nok bra :)

Håper det er noe igjen av lapskausen fra i går :) fikk ikke smakt jeg, dro jo av gårde :) spiste jo pizza i stedet :D men håper det er igjen litt, sulteeeen..

God morgen! Ha en fin dag på jobb :)
God morgen der og ;) sovet godt?
Det sa de til meg sist og og den var helt fin, men sikkert greit å sjekke det. Er ikke så gøy test, men det går nok bra :)
Ja, går sikkert greit - bare passer dårlig tidsmessig egentlig :/

Men får se når sykehuset kaller meg inn da. Venter på å høre fra dem

Fått snakket med skolen. Igjen då kommer den foreldre retten hans å biter meg i stumpen. Men hun skulle sjekke ut hvordan det var i forhold til etterforskning :/

God morgen der og ;) sovet godt?

Ja, går sikkert greit - bare passer dårlig tidsmessig egentlig :/

Men får se når sykehuset kaller meg inn da. Venter på å høre fra dem

Ja takk sovet bra :) du da?

Åja da jeg var kunne man velge dag selv fordi de drev med det hver dag så var bare å møte opp og trekke kølapp. Håper det ordner seg :)

Hentet to pakker i går da! Åpne etterpå :) glemte libero pakken :P

Damen i butikken bar pakkene ut i bilen for meg hehe! Hun spurte og jeg sa det nok gikk fint, men så ville hun hjelpe likevel! Snilt da :D

Nå skal jeg gå ned og titte i kjøleskapet :P

Back
Topp