Skravletråd

Njet - bare hørt om.

Ironien er at hun sa det sikkert ikke var nødvendig men at hun heller ville være på den sikre siden
Ja de gjør det jo for våres egen skyld:) jeg har tatt den 2 ganger og må kansje ta den en gang til. Jeg har ikke noe problem med å ta den jeg da:) synes bare det å ikke kunne drikke noe før og under testen er kjedelig. Å så er 2 timers venting kjedelig:)

God morgen :)

I dag må jeg få gjort litt i huset på formiddagen, kanskje bake kake? Så skal jeg hente niesen min på vgs kl 11.25. Hun har ME og det er tungt når hun er ferdig midt på dagen og må ta buss, da blir hun utslitt. Hun skal passe ungene våre i kveld, så da er det bare fint at jeg kan hente henne og kjøre henne hjem.

Så fysio kl 13.30, hente ungene rundt kl 15, middag og så foreldremøte kl 18.

God morgen :)

I dag må jeg få gjort litt i huset på formiddagen, kanskje bake kake? Så skal jeg hente niesen min på vgs kl 11.25. Hun har ME og det er tungt når hun er ferdig midt på dagen og må ta buss, da blir hun utslitt. Hun skal passe ungene våre i kveld, så da er det bare fint at jeg kan hente henne og kjøre henne hjem.

Så fysio kl 13.30, hente ungene rundt kl 15, middag og så foreldremøte kl 18.

Bake er aldri feil;)
Flott med ei som kan passe ungene da.
Middagen bestemt:)?
Går du fast til fysio?

Bake er aldri feil;)
Flott med ei som kan passe ungene da.
Middagen bestemt:)?
Går du fast til fysio?
Har bursdag i morgen, så må jo ha kake :)
Pølsegrateng tenkte jeg i dag.
Ja, har begynt en gang i uka til fysio. Trener ikke mer da, men hun masserer og trekker og trykker. Føler det hjelper litt.

Back
Topp