Skravletråd

Legen hadde forresten ikke glemt meg - fikk bare tilbakemelding veldig Sent. Hun hadde prøvd d å ringe, men hadde sovnet - så fikk sms I stedet. Hun sa sykehuset skulle ringe for å sette opp time til ul/kontroll og at jeg mest sannsynlig må ta glukosebelastningstesten ><

Legen hadde forresten ikke glemt meg - fikk bare tilbakemelding veldig Sent. Hun hadde prøvd d å ringe, men hadde sovnet - så fikk sms I stedet. Hun sa sykehuset skulle ringe for å sette opp time til ul/kontroll og at jeg mest sannsynlig må ta glukosebelastningstesten ><
Har du tatt den før?

God morgen ja ^-^

Det noen kaller lillelørdag kaller jeg tulleonsdag (setter av de kjipeste sakene til da :p)
haha ikke et ord vi bruker her heller, men vet nå at det finnes.
Vi har et vennepar som har fast biff på lillelørdager:P

Takker og bukker - har ordentlig mandagsfølelse i dag, etter å ha avspasert i går :P
Hadde *ikke* lyst til å stå opp..

Noen planer for dagen?
Hehehe heldigvis er det onsdag :D
Men forstår godt følelsen.

Jeg skal levere barna å så prøve å få snakket med rektor :( gleder meg ikke akkurat.

Så handle å ellers ikke noe

Hehehe heldigvis er det onsdag :D
Men forstår godt følelsen.

Jeg skal levere barna å så prøve å få snakket med rektor :( gleder meg ikke akkurat.

Så handle å ellers ikke noe
Skjønner at du gruer deg - men viktig at han vet hvordan ting er. Tror nok ikke det er første gangen de har sånne situasjoner, håper bare at de ordner opp i det så raskt som mulig!

Back
Topp