God morgenGod morgen fine dere
Håper dere får en fin onsdag!
Ha en fin dag på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen fine dere
Håper dere får en fin onsdag!
God morgenGod morgen![]()
Ha en Fin dag på jobb![]()
Lykke til på ul ^-^I dag er det ul![]()
God morgenGod morgen
Ha en fin dag på jobb![]()
Har du tatt den før?Legen hadde forresten ikke glemt meg - fikk bare tilbakemelding veldig Sent. Hun hadde prøvd d å ringe, men hadde sovnet - så fikk sms I stedet. Hun sa sykehuset skulle ringe for å sette opp time til ul/kontroll og at jeg mest sannsynlig må ta glukosebelastningstesten ><
Njet - bare hørt om.Har du tatt den før?
haha ikke et ord vi bruker her heller, men vet nå at det finnes.God morgen ja ^-^
Det noen kaller lillelørdag kaller jeg tulleonsdag (setter av de kjipeste sakene til da)
Takk. Gruer meg littLykke til på ul ^-^
God morgen ja.God morgen
Lykke til på ul![]()
Går nok så bra så ^-^ så er det jo en ekstra sjanse for å få sett Sølvi igjenTakk. Gruer meg litt
Hehehe heldigvis er det onsdagTakker og bukker - har ordentlig mandagsfølelse i dag, etter å ha avspasert i går
Hadde *ikke* lyst til å stå opp..
Noen planer for dagen?
God morgen å lykke til på ulI dag er det ul![]()
Går nok så bra så ^-^ så er det jo en ekstra sjanse for å få sett Sølvi igjen
Når er det du skal?
Takk for detGod morgen å lykke til på ul![]()
Skjønner at du gruer deg - men viktig at han vet hvordan ting er. Tror nok ikke det er første gangen de har sånne situasjoner, håper bare at de ordner opp i det så raskt som mulig!Hehehe heldigvis er det onsdag![]()
Men forstår godt følelsen.
Jeg skal levere barna å så prøve å få snakket med rektorgleder meg ikke akkurat.
Så handle å ellers ikke noe
Ikke så lenge til det! Ja, det skjønner jeg - krysser fingrene for at den har flyttet seg!Ja, men begynner å grine om morkaken ikke har flytta seg. Vil ikke ha ks:/
0830
Mhm. er derfor jeg har hatt blødninger av og på.Ikke så lenge til det! Ja, det skjønner jeg - krysser fingrene for at den har flyttet seg!