Skravletråd

Deilig:D en trenger det av og til:) jeg fikk gavekort på massasje når jeg var gravid med guttungen, men brukte det ikke før han var nesten ett år. DET var deilig det:D første og eneste gangen jeg har fått massasje sånn.
Det er helt magisk <3
Skulle vært obligatorisk for mødre minst en gang i året :p hehe det hadde vert noe det :D

Fy søren var helt forferdelig på kino, fra jeg satt meg omtrent hatt ekstremt vondt i magen. Ligger på sofaen nå, hvis ikke det roer seg må jeg ringe føden! Hjelp.. Litt bedre nå, men vondt..
Oisåpass. Gav det seg?

Hehe ser på opptak av sinna snekkeren fra tidligere i dag. Har dere sett den?

Hun som bor der fikk virkelig høre det. Har 3 barn boende i huset p hun røyker inne. I tillegg er hun gravid..

Han sa at viss han så henne ta så mye som ett eneste trekk så pakka de sammen alt å reiste
Åh flott av sinnasnekkeren altså!

Fy søren var helt forferdelig på kino, fra jeg satt meg omtrent hatt ekstremt vondt i magen. Ligger på sofaen nå, hvis ikke det roer seg må jeg ringe føden! Hjelp.. Litt bedre nå, men vondt..
Får håpe det går bra med deg :) klem

Hehe ser på opptak av sinna snekkeren fra tidligere i dag. Har dere sett den?

Hun som bor der fikk virkelig høre det. Har 3 barn boende i huset p hun røyker inne. I tillegg er hun gravid..

Han sa at viss han så henne ta så mye som ett eneste trekk så pakka de sammen alt å reiste
Har bare sett reklamen, men man er vel litt kort når man står frem på tv å innrømmer at man røyker og er gravid. Jeg røyka når jeg var gravid sist og mista, var da nede I 4 om dagen, men hadde da aldri stått på tv å sagt det.

Back
Topp