Skravletråd

Hehe ser på opptak av sinna snekkeren fra tidligere i dag. Har dere sett den?

Hun som bor der fikk virkelig høre det. Har 3 barn boende i huset p hun røyker inne. I tillegg er hun gravid..

Han sa at viss han så henne ta så mye som ett eneste trekk så pakka de sammen alt å reiste
Har tatt opp forje ukes og denne ukens episoder:) jeg og mannen har pleid å se det sammen, har bare ikke fått tid nå siden han er så buisy:P
Veldig ålreit program, og han er veldig flink med de han er hos, flink til å påpeke rare/dumme ting de gjør:P

Har tatt opp forje ukes og denne ukens episoder:) jeg og mannen har pleid å se det sammen, har bare ikke fått tid nå siden han er så buisy:P
Veldig ålreit program, og han er veldig flink med de han er hos, flink til å påpeke rare/dumme ting de gjør:P
Vi å ser det alltid sammen :)

Han er utrolig flink ja :D

Åååh nei :o det var ikke kjekt å lese :( er det rie lignende smerter? Eller er det konstant? Uff :(
Krysser fingrene for at det for at det gir seg :(
Men ring føden
Klem

Ja som rier bare nesten uten pauser. Magen har vært konstant hard i 3 timer og gjort veldig veldig vondt! Ikke som kynnere..
Men nå har det roet seg en god del :) vet ikke hva det var..

Klem til deg også! Skjønner møtet var tøft :(

Huff, det hørtes ut som du ikke hadde en god opplevelse? ABC var topp, men fikk ikke verdens beste oppfølgning etter vi var over på sykehushotellet.. Så ammingen ble det sånn så som så med..

Nei ikke bra, men ahus var supert :) håper jeg blir like fornøyd denne gangen :)

Ja som rier bare nesten uten pauser. Magen har vært konstant hard i 3 timer og gjort veldig veldig vondt! Ikke som kynnere..
Men nå har det roet seg en god del :) vet ikke hva det var..

Klem til deg også! Skjønner møtet var tøft :(
Uff p huff det var lenge å ha vondt da :(
Men godt å høre det har gitt seg nå, ville likevel ha ringt til legen kansje eller tatt det opp på neste kontroll for å høre hva det kan ha vert :)

Takk <3

Back
Topp