Ja, jeg håper detÅåh det blir nok helt fantastisk deilig![]()
å vell unt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg håper detÅåh det blir nok helt fantastisk deilig![]()
å vell unt
![]()
Åja, da er det jo greitJeg vet ikke. Men vill uansett ikke være der i tilfelle. Det er bare reprise av det samme som i dag å så å bli enige om litt små ting. Jeg får nok referat etterpå![]()
Å to fornøyde menn tenker jeg åJa, jeg håper detkoster nok, så det bør være verdt det
hehe. Blir nok to blide gravide den dagen
![]()
JaÅja, da er det jo greitsikkert greit å holde seg unna da, så du slipper det samme som i dag:-/
Har tatt opp forje ukes og denne ukens episoderHehe ser på opptak av sinna snekkeren fra tidligere i dag. Har dere sett den?
Hun som bor der fikk virkelig høre det. Har 3 barn boende i huset p hun røyker inne. I tillegg er hun gravid..
Han sa at viss han så henne ta så mye som ett eneste trekk så pakka de sammen alt å reiste
Hehe, jaÅ to fornøyde menn tenker jeg åfor det smitter
![]()
Vi å ser det alltid sammenHar tatt opp forje ukes og denne ukens episoderjeg og mannen har pleid å se det sammen, har bare ikke fått tid nå siden han er så buisy
![]()
Veldig ålreit program, og han er veldig flink med de han er hos, flink til å påpeke rare/dumme ting de gjør![]()
Hehehe det hadde min å vertHehe, jamannen skulle jo egentlig vært med men føler ikke at han har tid, så han er vel glad jeg fikk med meg noen andre
![]()
Åååh neidet var ikke kjekt å lese
er det rie lignende smerter? Eller er det konstant? Uff
![]()
Krysser fingrene for at det for at det gir seg![]()
Men ring føden
Klem
Huff, det hørtes ut som du ikke hadde en god opplevelse? ABC var topp, men fikk ikke verdens beste oppfølgning etter vi var over på sykehushotellet.. Så ammingen ble det sånn så som så med..
Koselig å ha litt sånne ting å se sammenVi å ser det alltid sammen![]()
Han er utrolig flink ja![]()
Ojoj, så heldigHehehe det hadde min å verthaha han liker ikke sånt
![]()
Så når vi var sist , jeg fikk spa weekend i julegave av han så fikk jeg hans time å![]()
Får så dårlig samvittighet jegHer ser jeg slankekrigen. Har alltid vært litt hekta på den serien![]()
Uff p huff det var lenge å ha vondt daJa som rier bare nesten uten pauser. Magen har vært konstant hard i 3 timer og gjort veldig veldig vondt! Ikke som kynnere..
Men nå har det roet seg en god delvet ikke hva det var..
Klem til deg også! Skjønner møtet var tøft![]()
Ja jeg var super heldigOjoj, så heldigtror nok min hadde satt pris på litt massasje men
![]()
God klem til deg å <3God klem til alle som har hatt en tøff dagog sov godt! Legger meg
![]()
DeiligJa jeg var super heldig![]()
Så jeg fikk 90 minutter med Aroma masasje![]()