Var så gåen at tårene spratt da jeg satt i bilenHuff, kjenner jeg blir skikkelig sint på dine vegne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var så gåen at tårene spratt da jeg satt i bilenHuff, kjenner jeg blir skikkelig sint på dine vegne![]()
hihi good. hva ble det?Ja nå manna jeg meg opp til å finne meg litt mattenkt på det i halvannen time men ikke orka reise meg fra sofaen
haha
Det må ikke glemmesKikka mye på det før, men nå har jeg liksom glemt det bort.
Det er to forskjellige der. Det er omsorgsrett å ansvarsrett eller noe sånt. Jeg har 100% omsorg. Men har desverre ikke 100% ansvar.Men da har han vel heller ingen juridisk rett til mail om foreldremøter? Dette må du ta opp med skolen med en gang. Har vært ut for en ikke helt ulik situasjon som lærer, hvor far møtte opp i friminutt. Skikkelig ugreit altså!
Okei, kan ikke alt det juridiske med dette. Bra du tar det med skolen. Lykke tilDet er to forskjellige der. Det er omsorgsrett å ansvarsrett eller noe sånt. Jeg har 100% omsorg. Men har desverre ikke 100% ansvar.
Men ja jeg skal ta kontakt med rektor så fort de åpner i morgen å forklare alvoret av dette.
Å be han evt ta det videre til SFO.
Jeg har nå sendt Mail til begge barna sine lærere å forklart å bedt dem ta kontakt med meg om det er noe mer de lurer på ang dette.
Ja det skjønner jeg godtVar så gåen at tårene spratt da jeg satt i bilen![]()
Det ble brødskive med tomat, agurk, salt, pepper og majoneshihi good. hva ble det?![]()
Her ble det rester av noe pizza
Nei det er jammen ikke lett for noen :/Okei, kan ikke alt det juridiske med dette. Bra du tar det med skolen. Lykke til![]()
<3 takk det håper jeg å..Ja det skjønner jeg godt<3 håper lærere og rektor tar deg seriøst med det her!
Uff, ble vel sjokket i tillegg siden du ikke visste han kom<3 takk det håper jeg å..
Uansett så tar jeg ikke sjangsen på å gå på neste møte på torsdag. Jeg orker det ikkedet krever alle mine krefter å sitte der med han å jeg har virkelig ikke så mye av de om dagen
![]()
Vanlig avdeling eller ABC? Jeg fødte på ABC og var superfornøyd!
God nattTar kvelden jeg![]()
God natt og sov godt![]()
Ååh det blir nok helt fantastisk deiligDa ble det bestilt spa om litt over to ukerdet blir deilig for en sliten og tung mammakropp
åå som jeg gleder meg, kan nesten ikke vente
![]()
Jeg vet ikke. Men vill uansett ikke være der i tilfelle. Det er bare reprise av det samme som i dag å så å bli enige om litt små ting. Jeg får nok referat etterpåUff, ble vel sjokket i tillegg siden du ikke visste han komkan de ikke holde han unna i tilfelle? Blir så feil at du som har barna ikke skal kunne møte opp
men skjønner veldig godt at du ikke vil.
Åååh neiFy søren var helt forferdelig på kino, fra jeg satt meg omtrent hatt ekstremt vondt i magen. Ligger på sofaen nå, hvis ikke det roer seg må jeg ringe føden! Hjelp.. Litt bedre nå, men vondt..
Huff, det hørtes ut som du ikke hadde en god opplevelse? ABC var topp, men fikk ikke verdens beste oppfølgning etter vi var over på sykehushotellet.. Så ammingen ble det sånn så som så med..Vanlig. Kommer aldri til å føde der igjen! Ikke for å skremme noen, det kommer jo an på hvem man møter og hvilke avgjørelser de tar. Venninna mi skal på abc og har hørt bare bra om den da![]()