Skravletråd

Flekkefjerner på alle de lyse klærne som skulle vaskes, satt på en maskin, rydda badet nede og litt på badet oppe, rydda ut av poser og to bagger som jeg burde gjort tidligere, rydda skoene i gangen og satt vekk de som ikke brukes, vaska to av guttungens skopar og satt de bort, rydda vekk fra klesstativet i kjelleren som har stått i evigheter, kasta masse søppel:p nå har jeg noen baljer med brette klær som skal legges vekk, og må henge opp vasken jeg satte på i sta:) hehe fjooo. Var det mer tro?:p Kjente det i bekkenet etter jeg satt meg litt:p
Det var mye!!!! Wow!

$_12.JPG

Okei takk for du deler.

Her syns han det er veldig gøy, men har ikke noe fast system på når og hvor mye enda.
Vet ikke om vi gjerne burde hatt det?
Han er ikke to enda? Trenger nok ikke noe system enda. Gjør det til en morsom ting. Det gjør vi med vesla her, som er 2år og 2 mnd. Dabbet litt av her etter sommerferien, men skal ta det opp igjen snart. Der kutta vi potta og har gått rett på doring. Hun får klistremerke når hun tisser (vel og merke kommer det ikke ofte tiss) og skal få is når hun bæsjer, noe hun ikke har gjort enda.

Heller ønske catering enn at ungene lager og hjelper til. Høres helt bakmål i mitt hode. Kjedelig det med endret på.

Vi betaler da 300 i fast.
Frokost 08.30- ferskt brød hver dag med masse forskjellig og sunt pålegg.
Kokt egg 1 gang i uken og grøt hver fredag istedenfor brød.
Lunsj. 11.30 Da er det brødmat igjen. Fast med varmlunsj 1 gang i uken. Denne uken er det pølselapskaus. Ofte har de med suppe på tur.
Frukt 14.30. Alle ungene får hvert sitt fat med variabelt frukt på. Får også da tilbud om en skive elr knekkebrød.

De står for kosen når et barn fyller år. Da er det enten varmlunsj den dagen, smoothie, grove vafler eller annet.
Det syns jeg og. Snakket med en assistent og hun ville mer enn gjerne begynne med matrgrupper igjen. Er foreldremøte om noen uker, tar det opp igjen da.

Jordmor sa til meg at dersom symfysemålet ikke stemmer en gang kan det være lurt å måle igjen dagen etter feks, for ungen kunne snudd seg og lå i tverrleie eller noe sånt og det påvirket symfysemålet i stor grad.
Ja, hun regnet med at han strakk på seg mens hun målte. Og siden hun ikke var sikker så sender hun meg videre. Hun skulle ringe etter å ha snakket med sykehuset, men tror kanskje hun har glemt av det ?

Siden jeg er den ene foreldrekontakten på trinnet til eldste, skal jeg nå i formøte med lærerne før foreldremøtet i morgen. Har allerede sendt en mail med punkter som jeg vil skal bli tatt opp, og en mor ringte meg i dag tidlig med noen bekymringer. Så nå skal kamphanskene på :) Hehe, neida, ikke så ille!

Han er ikke to enda? Trenger nok ikke noe system enda. Gjør det til en morsom ting. Det gjør vi med vesla her, som er 2år og 2 mnd. Dabbet litt av her etter sommerferien, men skal ta det opp igjen snart. Der kutta vi potta og har gått rett på doring. Hun får klistremerke når hun tisser (vel og merke kommer det ikke ofte tiss) og skal få is når hun bæsjer, noe hun ikke har gjort enda.

Sikkert ikke dumt med et slikt system.
Han blir 2år den 22okt:)

Back
Topp