Oi skal sei. musikk er braJaja, alt det ble gjort på halvannen timeeffektiv når jeg først setter igang
og med musikk på øra går det jo enda fortere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi skal sei. musikk er braJaja, alt det ble gjort på halvannen timeeffektiv når jeg først setter igang
og med musikk på øra går det jo enda fortere
![]()
Ja, og tror arbeidsgiver syns det er greit at jeg bare holder meg unna. De har jo satt inn vikar for meg.Så bra at alt var fint
Godt å slippe å tenke på jobb nå før permisjonen![]()
Ja kjære folk. ikke noe mål om å ligge høyereIkke sant
Men du ligger godt på 3 plassen din dadet er en fin plass det
![]()
Ja. tror jeg må avlyse knøttekoret med guttungen i dag. Han får se tv i hele dag og spise is for jeg må sanke innleggFår nok holde deg hjemme fremover![]()
JaDet ble jeg målt til og I dag - men er vel litt lengre på vei enn Synnøve?
Jeg skal se etter henne. For hun gjorde noe med megUffstakars
Ja det er omtrent samme som her, i underkant av 3000,- for 5 dagerSkal sjekke nettbanken. Husker ikke i farten hehe.
Med de 300kr i kost betaler vi...
*trommevirvel* haha
2880
Ser ar de har fra nyfødt og, prøvd de? Vi begynte ikke med Rema 1000bleiene før H var nærmere året...hehe nei da er det jo ikke så aktueltVi liker de, billig og bra
![]()
ja. det er dere. jeg er jo nesten 1mnd på etterskudd med 1 des heheDet ble jeg målt til og I dag - men er vel litt lengre på vei enn Synnøve?
Så deilig å ha alt klartahh da har jeg fått skjært opp alle potetene og grønnsakene til lapskausen og lagt de i vann i kjøleskapet og skjært grytekjøttet i mindre biter så da er alt klart til å lage lapskaus etterpå![]()
Oohh namme. Kommer på middag jeggrytekjøtt som får koke leeeeeenge og bli supermørt![]()
Ja det hadde å vert fintEllers kunne jeg tenkt telt
gavekort på xxl.
uteleker
hehe
HeheHehe. ja. ble bare litt paff for trodde det var 7-7,5...men neida![]()
Bare om det hadde vært rart at jeg solgte baby klær når jeg selv var gravid. Han jeg fikk det av sa jeg bare kunne selge det jeg ikke ville ha![]()
Ja får bare finne noe annet å underholde han medJa. tror jeg må avlyse knøttekoret med guttungen i dag. Han får se tv i hele dag og spise is for jeg må sanke innlegg![]()
Samme har de hos megJa, og tror arbeidsgiver syns det er greit at jeg bare holder meg unna. De har jo satt inn vikar for meg.
Ja må det nåVille bare solgt det jeg da![]()
oisann det skjer ikke hver dag nei! Så bra du tok deg tid til å snakke med henne! Sikkert mange som bare hadde gått sin vei!
Det må du gjøre <3 du gjorde nok mye for henne åJeg skal se etter henne. For hun gjorde noe med meg
Greit da. Må snart begynne her selvahh da har jeg fått skjært opp alle potetene og grønnsakene til lapskausen og lagt de i vann i kjøleskapet og skjært grytekjøttet i mindre biter så da er alt klart til å lage lapskaus etterpå![]()